Jump to content

MarcusW

Medlemmar
  • Inlägg

    8
  • Blev forummedlem

  • Senaste besök

About MarcusW

  • Födelsedag 1983-01-18

MarcusW's Achievements

Nybörjare

Nybörjare (1/14)

0

Omdömespoäng

  1. Det känns som om du försöker finna en lätt utväg istället för att ta reda på vart felet ligger, skulle ditt kylsystem vara friskt skulle du inte ha dessa problem. gå igenom kylsystemet istället, det är mitt råd!
  2. http://v2.dubmag.net/dubdaily/2011/11/charlie-sheen%E2%80%99s-1966-red-mustang-convertible-up-for-auction/
  3. Har samma problem jag, den har tuggat lite på undre kylarslangen. Skall åtgärda detta snart Jag tror i och för sig att det har berott på att mitt tidigare kylarlock inte öppnat som det skall, och därav har mina slangar fått agera expansionskärl.
  4. Jag brukar borra ett 4mm hål på ena sidan på thermostaten, just för att underlätta luftning av systemet och alltid få lite cirkulation i kylsystemet. I övrigt så är det dom gamla vanliga knepen med att se till att där luften ska komma ut är högsta punkten med hjälp av att stå i backe eller med en domkraft under nosen. 4mm hålet på thermostaten är standard hos många bilmärken idag, dock med en liten anorlunda lösning. Vissa gör 2 hål har jag sätt.
  5. Här har du en trevlig guide att följa: http://www.youtube.com/cutupman2#p/u/1/f4a9_SpET7c
  6. Jag skulle behöva byte övre slangen till värmepaketet då det är ett lite irriterande hål i den. Kommer man åt klammern på slangen vid anslutningen till värmepaketet på något bra sätt eller måste man demontera värmepaketet? 65á HT 289
  7. Själv köpte jag modellen dyrare, funkar klockrent! http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=162156988 Har stött på en högsta temperatur på ca. 280c på grenrören hittills så den har räckt till.
×
×
  • Create New...