Magic April 16, 2009 Report April 16, 2009 Var någonstans kan jag hitta en orginalvinge till min GT? Citera
Magic April 16, 2009 Author Report April 16, 2009 Undra om orginalvingen passar i samma bulthål som mina "Cobra R" vinge suttit i?Har grufman kanske en bild på vingen att bifoga? Citera
parar April 16, 2009 Report April 16, 2009 ej ford original. support your local dealer.håller med att handla av dig är säkert och man har en local service men när "local dealer" är mer än dubbelt så dyr så blir det lite mycket Citera
grufman April 16, 2009 Report April 16, 2009 ej ford original. support your local dealer.håller med att handla av dig är säkert och man har en local service men när "local dealer" är mer än dubbelt så dyr så blir det lite mycketom man ska göra en jämförelse måste det göras på lika grunder. Kinesvingen kan man inte jämföra med ford-vingen, även om dom är rätt lika. Jämför gärna, men helst äpplen med äpplen. :-) Citera
parar April 16, 2009 Report April 16, 2009 ej ford original. support your local dealer.håller med att handla av dig är säkert och man har en local service men när "local dealer" är mer än dubbelt så dyr så blir det lite mycketom man ska göra en jämförelse måste det göras på lika grunder. Kinesvingen kan man inte jämföra med ford-vingen, även om dom är rätt lika. Jämför gärna, men helst äpplen med äpplen. :-)självklart men den vingen är tillverkad i USA med 3 års garanti och man får den lackad som man vill ha den innan den skickas. Citera
Peter /Cobra April 17, 2009 Report April 17, 2009 Undra om orginalvingen passar i samma bulthål som mina "Cobra R" vinge suttit i?Har grufman kanske en bild på vingen att bifoga?Jag är inte helt hundra men var det inte bara 94-95 cobra som inte hade samma lucka som GTn? Citera
Corvette April 17, 2009 Report April 17, 2009 vad har du för bult hål så kan jag mäta på min som ligger på vinden Citera
Recommended Posts