FB68 April 20, 2009 Report April 20, 2009 Som sagt var tips,bilder,monteringsanvisningar önskas på hur jag monterar mina nyinköpta splash shields. Har köpt Scott Drake, den varianten där plåt och gummi kommer separat som ett vuxenpussel... Och ska monteras ihop med de små clipsen (men jag förstår inte hur?)Till min -68 Fastback. Det finns inga gamla att titta på (har aldrig settat på under min ägo) och jag har försökt hittat nån monteringsanvisning/ bilder både här forumet och på en del US sidor men utan resultat. Tacksam för snabbt svar... Vagnen vill ju ut å rulla... MVH Rickard i Strängnäs Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 20, 2009 Report April 20, 2009 Hej.Motsvarande hål finns på bilen som de som är klara påstänkplåtar, original skall plåtarna skruvas med grovplåtskruv med sexkantskalle. Gummin skall moteras med medföljande klips, borraparhål, använd klips för mått mellan hål, bocka klipsgenom att klämma med en tång typ plattång eller poligrip. Citera
Dread April 21, 2009 Report April 21, 2009 Kan bifoga några fler bilder som kanske ger en hint om hur det sitter ihop.. Citera
FB68 April 21, 2009 Author Report April 21, 2009 Tusen tack för era snabba utförliga svar, nu börjar det klarna! Nu är det bara att räna ut i garaget å montera. MVH Rickard Citera
Recommended Posts