Mussemalin May 3, 2009 Report May 3, 2009 Efter fem år står den nu äntligen körklar! Vi ses i Lindesberg på Vårmönstringen på lördag! Citera
CMC 1061 Berra May 3, 2009 Report May 3, 2009 Yehaa jäklar vad snygg den är. Grattiis till fem års väntan på att få köra.Det måste vara en jätte känsla att få gasa omkring med denna vakra bil.Berra Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 4, 2009 Report May 4, 2009 Hej.Jättefin , ännu en vacker PONY i vårat sällskap,det känns bra att det fortfarande räddas Mustanger,snygg kombination har du fått till. Citera
Gtttggg May 4, 2009 Report May 4, 2009 Full poäng ger jag för den bilen. Vad heter färgen och varifrån kommer den? Citera
Mussemalin May 4, 2009 Author Report May 4, 2009 Full poäng ger jag för den bilen. Vad heter färgen och varifrån kommer den?Hej Robban, tack så mycket. Lacken är faktiskt en originallack från Peugeot 206/207. Jag tror den heter Firedace orange, men är inte säker. Riktigt snygg är den iaf//Malin Citera
Mussemalin May 4, 2009 Author Report May 4, 2009 Hej.Jättefin , ännu en vacker PONY i vårat sällskap,det känns bra att det fortfarande räddas Mustanger,snygg kombination har du fått till. Tack så mycket. Den var en riktig rosthög med skuren motor när den kom hem från Texas, där den stått orörd sedan 1973, så den var inte sönderskruvad iaf. Citera
Mussemalin May 4, 2009 Author Report May 4, 2009 Måste kännas skönt att änligen vara klar Ja, det är näst intill en obeskrivlig känsla. Man har tvivlat många gånger under årens lopp..... Citera
Mussemalin May 4, 2009 Author Report May 4, 2009 Yehaa jäklar vad snygg den är. Grattiis till fem års väntan på att få köra.Det måste vara en jätte känsla att få gasa omkring med denna vakra bil.BerraTack, vad kul att du oxå gillar den. Måste erkänna att jag är supernöjd, men så vet jag ju hur många timmar både jag och min sambo lagt ner :-) Citera
Mussemalin May 4, 2009 Author Report May 4, 2009 Mycket snygg bil, å en jäkligt snygg lack..Tack, ja efter mycket velande fram o tillbaka valde jag denna, som jag fastnade för först och den gjorde sig faktiskt riktigt bra! Citera
Mussemalin May 4, 2009 Author Report May 4, 2009 Hej.Jättefin , ännu en vacker PONY i vårat sällskap,det känns bra att det fortfarande räddas Mustanger,snygg kombination har du fått till. Ja, tack så mycket. Detta blir dock mitt enda bidrag, för en sådan här resa gör jag inte om i första taget. Det är tur man inte vet vad man gersig in på när man börjar:-) Citera
Lars Gävle May 4, 2009 Report May 4, 2009 Grattis till en kanonfin bil!Färgen påminner lite om Corvette C6 Sunset Orange Metallic Lasse Citera
MathiasW May 5, 2009 Report May 5, 2009 "Nu är den färdig!"Famous last words Hade också tänkt att lufta min mustang för första gången i Lindesberg, men nej, den är ICKE klar ännu. Får väl ta å promenera till Lindesberg å ta lite foton på din bil. Satan vad snygg den blev! Citera
pineman May 5, 2009 Report May 5, 2009 Stort grattis, skitsnygg färg........Kör så det ryker..... Citera
RoTe May 5, 2009 Report May 5, 2009 Sjukt läcker färg!! Men nog måste du bjuda på fler än en bild allt... Citera
Recommended Posts