Evul33 May 14, 2009 Report Share May 14, 2009 Hejs svejs, Jag har nu blivit en stolt mustang ägare, men för några veckor sedan så har generatorn börjat krångla , så skulle behöva ett Kopplings schema till Mustangs 1987 GT orginal generator. Så skulle behöva hjälp att hitta ett sånt. Så finns det nån som vill dela med sig av sin information, och säga vart man kan få tag på sånt ??!!? Tack på förhand MVH Niklas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
convertible90 May 14, 2009 Report Share May 14, 2009 Hej,Har precis fått min generator totalrenoverad av Dule's AutoEl i Arlöv (Malmö). Han är duktig på US Ford generatorer.040-432830, 0739-847936/Lasse Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
87gt50 May 14, 2009 Report Share May 14, 2009 Hej Lasse,Kul att tipset med Dule var till belåtenhet. Han är en väldigt speciell liten man, med ett stort hjärta o humor Hör av dig nån dag å berätta hur det går!mvhJocke Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosewallius May 15, 2009 Report Share May 15, 2009 Hej,Har haft min 88:a cab i 20 år och det som spökat mest är generatorn(alternator). Bytt den minst 4 ggr under årens lopp. Köpte en Heavy Dutyhos Autozone senast och monterade den själv. Behövs inget kopplingsschema utan straight forward. Sedan dess har laddningenvarit tip top.Mvh Bosse Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts