Jump to content

Recommended Posts

Så kom headersen på plats i helgen... vilket "pip" de va att få dit dem men kan vara bra inför nästa års projekt... :--

Short Shiftern gick som en dans och rekommenderas till alla med manuelllåda... underbart och ännu roligare att köra manuellt... :twisted:

väghållningsatsen var som handen i hansken så ska Mustangen gå från fabrik och inget man skall behöva sätta dit efteråt för att bilen inte ska gunga fram rekommenderas varmt... ;)

BILDER!!!

bytte du både headersen och satte dit väghållningen i helgen?

har nämligen samma projekt framför mig såfort jag besiktigat hehe!!!

byte till headersen gick på ca 7 timmar och vägghållningskittet gick på raska 2 1/2 timme.

Shortshiftern ligger med i headersbyet... och det är en short shifter från Ford Racing med Hurst spak.

ok låter fint, då har man lite o gå på. sen har jag hjälp av minst en gubbe så då ska det nog gå fint. tight o jävligt att få på headersen har jag förstått?

trångt... nä de va så jävla tight som ja... :evil:

speciellt på höger sida den nedre vid motorfästet...

ett tips är att ta bort rattstången så får du mer plats på vänstersida... ;)

Undrar jag vad det är för projekt som komma skall, som mår bra utav headers :roll:

En short shifter skulle sitta fint! Och likaså ett väghållningskitt, alla suckar ju över att min är så hög :cry:

Undrar jag vad det är för projekt som komma skall, som mår bra utav headers :roll:

En short shifter skulle sitta fint! Och likaså ett väghållningskitt, alla suckar ju över att min är så hög :cry:

måste ju få ut avgaserna snabbare sen när nästa projekt startar med att montera på något vinande... ;)

eller kanske bäst att skriva då Simon skruvar på de annars blir han nog kinkig... :oops: