May 19, 200915 yr comment_73789 Någon som vet vad prisnivån ska ligga på denna?? http://www.blocket.se/vasterbotten/Ford ... m?ca=2&w=1Bilen hade orginal 6 a nu reg besad med 351Några fallgropar när det orginal har varit sexa?? Skillnad drivlina??// Micke
May 20, 200915 yr comment_73822 Jag tror att tystnaden beror på att frågan är svår att besvara.HT är den minst attraktiva modellen ( slå mig inte alla HT-ägare )och att bedöma skicket utifrån några bilder är i stort sett omöjligt.Eftersom ägaren har valt att inte sätta ut något pris så är det egentligen fritt fram att bjuda vad som helst, blir han förbannad får han skylla sig själv...Titta på den först är mitt råd. Kolla med forumet efteråt för att få lite åsikter. Antagligen borde den ligga mellan 75-125' men ägaren förväntar sig förmodligen 150'.
May 20, 200915 yr Author comment_73824 Jo jag förstår att prisnivå är svår att sättaDet rör sig runt 100 tusenMen just att det har suttit en 6a orginal är det mycket som skiljer på bilen mot en orginal monterad v8 bil???///
May 20, 200915 yr comment_73832 Hej.Det är inte fel med en bil som fått 8a istället för sin original6a om det ör gjort som det skall göras och att ASB har godkäntombyggnaden. Däremot är det fel att lägga en sådan bil i samma prisgruppsom en liknade som är utrustad från fabrik med 8a. Prisbilden är trots detta med motorbytet någonstans runtden siffran du nämner, vad jag skulle kunna tänka mig äratt du kräver att få gå igenom bilen och att det tillslut givetvisär du som avgör vad du vill betala.
June 7, 200915 yr comment_74876 Hej.Har själv en -70 ht som har setat en 6:a i men men när jag köpte bilen så var det en 302 i, och jag typa då om bilen sälv.Det var inga krångligheter men kravet var att det skulle vara 5 bulltade hjul och skivbrommar fram. Titta efter det om du åker och tittar på bilen. / Tommy
June 16, 200915 yr comment_75420 Max 80 + - 20 beroende på kaross & ram med tanke på rost.Har själv en 70á ht med 351c, org med 6á.