May 24, 200915 yr comment_74120 Äntligen kontrollbesiktigad för 1:a gången i sverige efter importen i höstas. Passar på att tacka för alla svar på alla mina frågor vid felsökning av bl.a laddning och bromsar mm. mm. Mvh. Mats
May 25, 200915 yr comment_74128 Såg bilen utanför bilprovningen när jag var och besiktade "Hundkojan" och var fram och tittade lite snabbt på den. Såg riktigt fin ut.
May 25, 200915 yr Author comment_74159 Det var skoj att du råkade vara där precis då för den har bara varit 2 snabbvändor till gruvstaden för reg.bes. och nu kontroll.bes. Har du kvar din 70:a? Mvh. Mats Nilsson CMC 2089
May 25, 200915 yr comment_74165 Jag ser tyvärr inte din bild på bilen bara en fyrkant med ett rött kryss i
May 25, 200915 yr comment_74169 Det var skoj att du råkade vara där precis då för den har bara varit 2 snabbvändor till gruvstaden för reg.bes. och nu kontroll.bes. Har du kvar din 70:a? Mvh. Mats Nilsson CMC 2089 Jo, den har jag kvar, den genomgår en utdragen renovering.Kommer man att se din bil fler gånger i gruvstaden, eller måste man ta sig norrut för att lyckas se den igen, MS Meet tex?Ser inte heller bilden.
May 26, 200915 yr Author comment_74210 Då gör jag ett nytt försök med bild. Komprimerade en tidigare och allt funkade då så jag vet inte vad som hände. Mvh. Mats Ps. Kommer tyvärr inte till MS-meet. Blir "solsemester" då för att blidka min sambo efter alla garagevistelser i vinter. Kommer gärna in senare i sommar. Vore kul att få se era mustanger en fin kväll med några rundor i stan. Hör gärna av er om ni vet av något tillfälle.