Henke CMC 2232 June 16, 2009 Report June 16, 2009 Ja nu är jag i farten igen och upptäckte denna när jag fickhem bilen men den har sedan fallit ur minnet.Funderar på vad detta kan vara för kontakt? Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 16, 2009 Report June 16, 2009 Hej.Kanske till GT huvblinkers, har du prövat att anslutalampa eller kolla om det finns spänning på dessa. Citera
Henke CMC 2232 June 16, 2009 Author Report June 16, 2009 Hej.Kanske till GT huvblinkers, har du prövat att anslutalampa eller kolla om det finns spänning på dessa. Hmmmm, ja det är ju en idé det.Upptäckte genom Marti att det är en GT utrustad bil jag harså det är inte helt omöjligt att det kan vara nått sånt.Ska kolla imorgon om jag får någon indikation när jag slårpå blinkersen. Funderade först på GT dimmljus kontakt då förre ägaren togbort dessa då de gick sönder och kromet var kasst.Köpte nya dommljus men har inte fattat hur jag ska koppla dessa. Citera
Equus June 16, 2009 Report June 16, 2009 Kanske kan du ha hjälp av detta elchema:http://hammar.dyndns.org/~djhamma/wiring/wiring1968.htmE J Citera
Henke CMC 2232 June 19, 2009 Author Report June 19, 2009 Nu är det löst! Det var allt blinkers.Kanske skulle lyxa på det o byta huv nu i vinter.Något måste man ju hitta på Citera
Dr Frelin June 22, 2009 Report June 22, 2009 Har en sån på min också men jag har tagit förgivet att det ska vara till nån motorutrymmesbelysning under huven då bilen är utrustad med "Visibility Group". Citera
Henke CMC 2232 June 22, 2009 Author Report June 22, 2009 Har en sån på min också men jag har tagit förgivet att det ska vara till nån motorutrymmesbelysning under huven då bilen är utrustad med "Visibility Group".Visibility Group finns även på min.Skulle kanske vara lite tufft att koppla in belysning i motorrummetmed den kontakten. Slå på varningsblinkersen och få ett eget litetdisco över V8'an Citera
Recommended Posts