Malle June 22, 2009 Report June 22, 2009 Är stripesen på sidorna skärm+dörr o bakom dörr lackade eller klistrade orginal? Är på jakt efter blåa är det någon som har förslag?Mustang unl. slutMustang plus slut!MVH Malle Citera
fast66 June 23, 2009 Report June 23, 2009 Vet inte om de är tape lr lack, men tänk på att 65ans GT350 stripe är mkt bredare och lite annorlunda placerad än 66 GT350 och vanliga GT (den sitter lägre än 66). 66 var tape...Bosse, kom igen;-) Citera
mikeo cmc 748 June 23, 2009 Report June 23, 2009 Verkar som om licenskriget med shelby har blossat upp igen. Senast jag köpte shelby emblem från Cobranda så sa dom att jag skulle passa på att handla shelby emblem/stripes för att snart skulle de inte få sälja dom längre, igen. Citera
bosewallius June 29, 2009 Report June 29, 2009 65:a Shelby side stripes var målade förutom GT350 märkningen som vartape. Ofta var det en nyans färgskillnad mellan de båda.Mvh Bosse, just hemkommen från Sverige. Citera
kjorran August 5, 2009 Report August 5, 2009 Har du kollat med tonys autoparts annars har jag en kompis som jag vet har men om dom är till salu vet jag ej men kan kolla om intresse finns.mvh/kjorran Citera
Recommended Posts