pools July 3, 2009 Report July 3, 2009 Hörde ryktesvägen i kväll att dom gått i konkurs.http://www.norrlandscustom.com/nyhet/81 ... nkurs.aspxF-N va tråkigt. Citera
Lars Oscarsson cmc383 July 3, 2009 Report July 3, 2009 Vad trött jag blir, ett av Sveriges bästa USA bildels företag när det gäller slitdelar och nytt för oss entusiaster,internet (näthandels) fel kanske. Citera
Peter CMC1869 July 3, 2009 Report July 3, 2009 Jag köpte ju grejer från dom i förra veckan, grym service Citera
MrTurbo_1645 July 3, 2009 Report July 3, 2009 Hum, den firman borde ju inte sakna kunder. Tragiskt att det skall behöva sluta på det viset i vart fall. Citera
pools July 10, 2009 Author Report July 10, 2009 Hej!Såg annonsen från konkursförvaltaren i tidningen i dag. Dom driver företagetvidare så länge. Så fortsätt handla av NC så kanske det ordnar sej. Problemetär väl bara att dom säljer från det befintliga lagret och att vissa saker inte kommeratt kunna levereras. Men, fortsätt att lägga order via telefon så får ni veta vad som kan levereras.Det vore synd om en sån leverantör försvann. :cry: Mvh.pools Citera
lennart lundberg July 15, 2009 Report July 15, 2009 Hej!Nu går det inte att handla som privatkund hos dem, endast som firma med organisationsnummer.Detta har konkursförvaltaren bestämt.Hoppas att det löser sig för Norlands Custom med en ny ägare snarast så att vi kan handla där igen. Likaså för de som servar oss med delar, så att de ej mister sitt arbete.Lennart CMC 1507 Citera
mats g johansson August 18, 2009 Report August 18, 2009 Verkar som om de är på gång igen...."Norrlands Custom återuppstår"http://allehanda.se/start/ornskoldsvik/1.1277355 Citera
pools August 18, 2009 Author Report August 18, 2009 HÄRLIGT!! Nu är det upp till oss att se till att dom får sälja delar också.Mvh,pools Citera
CMC 1061 Berra August 19, 2009 Report August 19, 2009 Kanonbra tycker jag. Man blev riktigt orolig. För dom är riktigt bra att ha delarna till den äldre generationens bilar.Berra Citera
Recommended Posts