Jump to content

Hur får man upp bakluckan utan nyckel och fjärr?


Gullik

Recommended Posts

Ska nog beställa en sådan där knapp sats av honom till vintern.

Tröttnat på att alltid kolla vart nyckeln är när jag slår igen bagaget :)

Du kan ju kräla in genom baksätet. Fast det är värre när bilen är låst och man bara ska öppna bagaget. Men då duger inte knepet via relät under huven heller så...

Visa gärna hur man öppnar och krälar genom baksätet på min cabbe, men utan yxa tack.

Link to comment
Share on other sites

Ska nog beställa en sådan där knapp sats av honom till vintern.

Tröttnat på att alltid kolla vart nyckeln är när jag slår igen bagaget :)

Du kan ju kräla in genom baksätet. Fast det är värre när bilen är låst och man bara ska öppna bagaget. Men då duger inte knepet via relät under huven heller så...

Visa gärna hur man öppnar och krälar genom baksätet på min cabbe, men utan yxa tack.[/quote:2ilhzwne]

Men snälla, vi har redan konstaterat att cabbar inte har den funktionen. Linde skrev dock att han ville ha en knapp och han har INTE en cab. Således tyckte jag det var lite onödigt då han kan fälla baksätet...

Men visst, har man en gigantisk baslåda fastskruvad bakom baksätet i sin coupe kan man ju ha en knapp!

Link to comment
Share on other sites

http://www.cherod.com/mustang/HowTo/TrunkRelease.htm

Det är samma instruktioner som Daniels men med lite bilder också.

Finns en kille på USA forumet som säljer färdiga knappar som tydligen ska se rätt bra ut.

här är länken försten

http://mustangforums.com/forum/s197-cla ... -kits.html

Vad jag kan läsa ut från Hynes elsystem så är det faktiskt den vit/rosa tråden man ska använda sig av.man kanske skulle prova

Link to comment
Share on other sites

Va ute i garaget nu för att prova detta.

Den vit/rosa tråden går till ett kontaktdon i bagagen.Där ifrån drog jag en tråd till minus i cigguttaget å PANG!!! sa de så va luckan tll bagagen uppe så visst funkar det men jag hittar inte den vit/rosa tråden där den ska finnas enligt beskrivningarna :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...