Jump to content

Recommended Posts

Hej!

Ny här på CMCS och har ännu ingen musse att stoltsera med..något som det förhoppningsvis blir ändring på snart!

Går i tankarna att importera en bil från the US and A och har varit i kontakt med Kent Trenneman samt några importfirmor. Det jag undrar lite är om man ska akta sig för auktionsbilar eller kanske rentav satsa på en sådan?

Får nyare bil med mindre mil på mätarn på auktion känns det som..

Har hört lite olika...

Är främst Trenneman eller World Wide Motors som jag har pratat med...kanske finns bättre alternativ?

Hur låter Shaker 500-systemet i mussen? Är det värt att leta efter topmodellen Shaker 1000 tro...

Kommer säkert på mer att fråga om men thats it for now..

Mkt tacksam för eventuella svar!

Vänliga hälsningar från en blivande hästägare

8)

Carfax och en bilkunnig person som tittar noga på bilen är väl en så bra garanti man kan få oavsett hur man köper bilen?

Shaker 500 vs 1000... Jag har 500 och är tvärnöjd! Sjukt bra ljud i den, även bas! Men jag har inte lyssnat på någon 1000 så jag vet inte. Däremot har jag haft bilar där jag haft 2st 12" basar i osv och jag saknar det inte.

Det blir förmodligen en 06/07a...bör man leta efter en 07a och isf varför..?

Tack för svaren so far

8)

Men va f-n, har du stålar till en 07:a så är knappast frågan årsmodell... :shock: utan hur du vill utveckal ditt mussekunnande.....

lägg 100 papp på en 93-99 (cobra) å lär dig lite om historian. Pengarna får du tillbaka å kan gå vidare till 05+. :oops:

Va ere jag säger.... jo .... tare ici å lär dig.... det inte bara utvecklar utan lägger grunden för insikt i cid-världen. 8)

Shaker 1000 låter inte som nån finnig 18 åring har stoppat i bara för att det sitter extra basar i!

Det låter jätte bra! Absolut inge överdrivet basljud utan kanon! :)

Satsa på så många options som möjligt, så tänker iaf jag. Fullutrs är eg det enda rätta tycker jag. Då det bör vara enklare att sälja när man vill det :) Dessutom äre coolt :oops:

En bra behandlad 05-06 har fixat de klassiska problemen förutom tankningen då kanske och det är inget att hänga upp sig på. My Point Of View.

Häng inte upp dig på steroen då Shaker 500 räcker mycket bra och då får ett helt bagageutrymme.Jag har haft bägge och jag föredrar stort bagage.