totta1 August 11, 2009 Report August 11, 2009 Ett problemSkulle backa ut min mustang -67 med c4 låda då jag helt plötsligt inte hade någon back. Allt annat fungerar. olja kollad. Nån som vet?? Citera
Janne Holm CMC1740 August 11, 2009 Report August 11, 2009 Kommer förmodligen något svar av någon som är mer kunnig på C4:an men det är nog en renovering av lådan på gång. Men hade en kompis med likadant problem vill inte dra på backen utan han fick vänta typ fem minuter så lådan (oljan) blev varm då funka backen Citera
rg372 August 11, 2009 Report August 11, 2009 Du ryker mest sannsynligen på en overhalning....har upplevd detta selv.. Citera
bosewallius August 11, 2009 Report August 11, 2009 Börja med att justera banden men som sagts tidigare, nog en renoveringsom behövs.Mvh Bosse Citera
hgz August 12, 2009 Report August 12, 2009 backen lade av på min C4 så var problemet en tätning till servot som sköter just det bandet.. Även om det "bara" var det som var problemet, så blev det en renovering av hela lådan, lika bra liksom.. Gjorde jobbet själv, och förvånades över hur lätt det var att meka automatlåda jämfört med manuella, allt satt ju liksom på rad.. Mvh Herman Citera
totta1 August 12, 2009 Author Report August 12, 2009 Upptäckte att bandet hade gått av. Troligtvis aldrig uppspändMycket jobb för att byta bandet??? Citera
Recommended Posts