Backman cmc 1152 August 17, 2013 Author Report August 17, 2013 Det är nog ett bra tag sen nu som jag monterade ett Magnaflow 2,5 tums rostfritt avgassystem med x-pipe under min pärla. Redan då svetsade det nog ganska rejält om för att passa under bilen, men idag har vi nu gjort om det sista så att slutrören kommer ut i samma vinkel under sandplåten.Tycker själv att det var finare ljud i det egen tillverkade röret med h-pipa men nu håller väl röret bilens livslängd ut och det kan nog vara skönt med lite tystare ljud i bilen. Det upplevde vi tillexempel under den ca.70 mil långa resan till Wheels nats i Stockholm.I Stockholm var det en riktigt trevlig tillställning precis som i fjol. När jag som blyg finnländare hittade mod nog att köra upp bilen till bedömningen och tillsammans med Mia presentera bilen så slutade resan i en ännu trevligare tillställning Citera
mhdin August 17, 2013 Report August 17, 2013 Du försvann tidigt i år, eller så var det jag som kom sent. Citera
Backman cmc 1152 August 17, 2013 Author Report August 17, 2013 Du försvann tidigt i år, eller så var det jag som kom sent.? Vi var nog där hela dan fick ju till och med vara med på prisutdelningen men sen blev det brått till färjan. Kanske du kom till kvälls partyt? Citera
Backman cmc 1152 December 27, 2013 Author Report December 27, 2013 Kom mig ner i garaget i dag efter allt julfirande. Machen upplyftad på pallbockar, tänkte ge den nya broms skivor, lager, trummor och belägg. Inte så dumt med fräscha bromsar till nästa säsong. Citera
Backman cmc 1152 January 14, 2014 Author Report January 14, 2014 Vad trevligt att en finne slapp med i Wheels:) Citera
Anders Lindström January 14, 2014 Report January 14, 2014 Vad trevligt att en finne slapp med i Wheels:)Ett trevligt reportage på en riktigt fin Mach 1a ! Citera
pools January 23, 2014 Report January 23, 2014 Grattis till reportaget, men vad har dom gjort med färgen? Hoppas bara att detär skanningen som gör färgen fel!Har ni nåt firande av Mustangens födelsedag i Finland? Omkring den 17:e aprileller senare? Här i Sverige gissar jag att du vet vad som kommer att hända. Viskall åka till Sälen, http://kartor.eniro.se/m/nHk7b där blir det ett stort party.1-3:e augusti blir det.Mvh.P-O Citera
Backman cmc 1152 February 2, 2014 Author Report February 2, 2014 Så var då bakbromsarna klara med nya belägg och trummorknepigt det här med trummbromsar fast jag tyckte ha det på klart hur alla fjädrar och stag sitter så blir det till ett plockepinn när det ligger på golvet. Men efter lite klurande satt de där igen Citera
fredrik.mickelsson February 3, 2014 Report February 3, 2014 Så är det, de är många fjädrar att hålla reda på! :-) Citera
Backman cmc 1152 April 28, 2016 Author Report April 28, 2016 Länge sen jag kollade in här. Hämtade hem Machen idag från vinterförvaringen. Kul att köra lite nu efter vintern mödor. Här tillsammans med betydligt nyare bruksbilen men kompisar trots ålders skillnaden :) 1 Citera
Recommended Posts