Jump to content

Recommended Posts

Skall bli riktigt roligt att få se och åka i den Sella. Grymt snyggt och genomarbetat "objekt" tänk den som hade ditt tålamod och kunskap. Hatten av för en av dom finaste renoveringar jag har sett. Stående ovationer från skårby.

Gott jobb gubbar.

Vi ses snart igen och då kan jag nog gå normalt igen.

Bra filmat GENERALEN :)

Vi hörs och syns ( som bilen) :)

• Svar 215
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weeks later...

hej har nu fått ordning på servostyrningen har tagit hem bilen igen väntar nu på huven och scoop från lack och en framvang insällning sedan regbesikting hälsnigar ingvar

• 5 weeks later...

Äntlingen har jag fått motorhuven från lack den är nu monterad även framvagn är insälld nu är det reg besikting som gäller hälsnigar ingvar

hej nu är det klart reg besitigad med 427 i regbeviset och inga anmärkningar baraatt tuta och slira i 2år hälsningar från en glad ford ägare

hej nu är det klart reg besitigad med 427 i regbeviset och inga anmärkningar baraatt tuta och slira i 2år hälsningar från en glad ford ägare

Måste försöka motivera mig nu att göra klart! Man kanske kunde få åka med en sväng så man får tillbaks lusten igen?

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...