grufman September 12, 2009 Author Report September 12, 2009 Den där hissmusiken a la porrfilm 70-tall var ju bäst av allt!!! Milt Jackson - If you went away:-) Citera
RoTe September 12, 2009 Report September 12, 2009 Det sköna är att det inte kommer rosta, inte de närmsta 10-15 åren iallafall. Jag gjorde själv en del "fula" konverteringar för 6-7 år sen som jag har sett nu på sistone - inte en fläck.Det är bra plåt på fordarna.Det var min town car som simon gick loss på. Sidoblinkers, diod lampor fram för p-ljus och swelight bak :-)Nej man får då verkligen hoppas att det håller mer än 6-7 år!Titta bara på lite gamla Volvo som har originalmonterad sidoblinkers. Dessa visserligen 20 år gamla bilar är ofta uppätna till den grad att sidoblinkersen inte sitter fast längre. Sedan kom galvet och det blev lite bättre, fast när det nöts bort av glödlampsbyten är det kört igen. Nu har dock biltillverkarna kommit på bättre sätt att montera sidoblinkers. Många av dagens bilar har dessa endera i midjelisten eller i sidobackspegeln. Något som Grufmanbil kanske kommer på om 20 år när deras konverteringar har rostat bort? Citera
S. Garneij September 12, 2009 Report September 12, 2009 Simon gör inte allt som chefen säger!Klart man vill borra hål och såga lite i karossen på chefens nya bil Citera
Alabama Grill September 12, 2009 Report September 12, 2009 Kan ingen ladda upp ljudet som ringsignal just när borren går igenom plåten? Citera
uffeg September 13, 2009 Report September 13, 2009 Kan ingen ladda upp ljudet som ringsignal just när borren går igenom plåten?Sök på google på "convert youtube" och MP3.......... eller 3gp, sen är det bara att kopiera in adressen till klippet.... och spara filen....Sen kanske man inte vill ha hela, då får man klippa till den.....Det finns gratis mp3-verktyg för sånt också.... Citera
Recommended Posts