nova07 October 13, 2009 Report October 13, 2009 Finns det nån som kan ge mig måtten och en snabb beskrivning på hävarmen som ska sitta mellan vajrarna till handbromsen? tycker det känns onödigt att betala över 500kr för en så simpel annordning Citera
jibe November 11, 2009 Report November 11, 2009 Hej! Skickar en bild på staget. Som gentjänst kan du kanske upplysa mig om vad som håller wire`n innan den går genom torpedväggen. Det enda jag hittar är den lilla bracketen som är på bilden men det verkar inte helt rätt. Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 12, 2009 Report November 12, 2009 Det finns gammalt skannat som jag lagt ut tidigare omdessa delar, gå till överkant och använd sökfunktion,knappa in handbroms och sök. Citera
Terner December 30, 2009 Report December 30, 2009 Om du inte löst det kan jag rota fram en komplett sprängskiss till dig /Terner Citera
nova07 December 30, 2009 Author Report December 30, 2009 Har väl inte gjort så myket åt monteringen utan har endast skaffat de delar jag saknat det enda som kan bli lite klurit när man inte vet hur det ska se ut är väl att lista ut hur hävstången ska vara monterat i växellådsbalken ,men det ska nog lösa sig när man väl kryper under bilen och börjar montera Citera
Recommended Posts