fredrik 2121 January 3, 2010 Report January 3, 2010 Jag håller på och ska rikta min ramsneda fastback 68,Men jag måste få tag på alla mått och mätpunkter så jag kan mäta upp den och ha något att gå efter under riktningen.Så är det någon som har sådana papper eller vet var man kan få tag i dom?Mvh/Fredrik Citera
Ronnie S January 4, 2010 Report January 4, 2010 Det finns en bild i verkstadshandboken (Shop Manual). Jag vet inte hur mycket den hjälper dig (se nedan).Shop manual för -68 är alltså denna bok: http://www.virginiaclassicmustang.com/6 ... P3445.aspx Citera
pools January 4, 2010 Report January 4, 2010 Här är en bilden, det är så tunnt papper i boken så skannern lyser igenom.Hoppas att du kan läsa måttena ändå.img005.jpg[/attachment:2gtio5di]Mvh.pools Citera
Mikael Holmberg January 6, 2010 Report January 6, 2010 Ursäkta trådkapningen, men finns det ett liknande måttdokument till en 70: hardtop?I så fall skulle jag vara MYCKET tacksam i fall någon kunde scanna av det åt mig.Jag har letat som en tok efter detta. Citera
Recommended Posts