Chili February 1, 2010 Report February 1, 2010 http://video.google.com/videoplay?docid ... 2649959232 Citera
Chili February 1, 2010 Author Report February 1, 2010 Med tanke på snubbens så måste den väl vara positiv???För att själv vara på den säkra sidan så kostade jag på mig ett riktigt plåttak när jag ändå skulle ut med en massa pengar när jag köpte min Mustang Citera
Corvette February 1, 2010 Report February 1, 2010 jag tog det som negativt för hans värmeblås måste varit ur funktion... Citera
Janne Holm CMC1740 February 1, 2010 Report February 1, 2010 Med tanke på snubbens så måste den väl vara positiv???För att själv vara på den säkra sidan så kostade jag på mig ett riktigt plåttak när jag ändå skulle ut med en massa pengar när jag köpte min Mustang Jag hade inte råd med det då jag köpte min Citera
Lassemålare CMC 2071 February 5, 2010 Report February 5, 2010 Iskalla killar kör utan tak. MVH Lasse. Citera
Charliee February 6, 2010 Report February 6, 2010 Om vintern håller i sig mycket längre nu så kommer nog detta bli en allt för vanlig syn ute på våra ödsliga vägar.Som man brukar säga, När förnuftet försvinner kommer Mustangen till sin rätt. (ok, jag hittade bara på det nu..) Citera
AJ February 6, 2010 Report February 6, 2010 Som man brukar säga, När förnuftet försvinner kommer Mustangen till sin rätt. (ok, jag hittade bara på det nu..)Nä, det är ett gammalt djungelordspråk ! Citera
Recommended Posts