lope February 9, 2010 Report February 9, 2010 ÖL, BILAR, MUSIK, KVINNOR vi har alla olika smak, och tur är väl detför annars hade världen varit ett mycket tråkigare ställe.Som lokalpatriot borde jag förespråka nedanståendepilsner, synd bara att den slutade tillverkas för 50-60år sedan...... Citera
Lassemålare CMC 2071 February 9, 2010 Author Report February 9, 2010 Det fanns ett bryggeri i varje buske förr i tiden, ungefärsom i mitt favoritland Tyskland måste dit och dricka öl minst en gång om året. Jag har några gånger varit på Oktoberfest i Munchen, senast 2006 önskar man kunde komma dit varje år. suck. Där finns mitt absoluta favorit öl nämligen Spaten ( spaden.) så jäkla gott, ahhhhhh suck. Öl nummer 2 för mig är det Tjeckiska ölet Pilsner Urquell, kan dessutom rekomendera ett besök påderas bryggeri i Pilsen.Tjeckien där kan man dessutom dricka det super goda, orginalet Budwise i staden med samma namn på tyska på Tjekiska kan jag inte utala det. Kan starkt rekomendera en öltripp genom Tyskland, Österrike och tjeckien. MVH Lasse. Citera
Guest my little pony February 9, 2010 Report February 9, 2010 Vem kör Lasse?????MVH "my little pony" Citera
Lassemålare CMC 2071 February 9, 2010 Author Report February 9, 2010 Sally kör själv hon är nämligen väluppfostrad. Jäkla bra när man ska hem på natt kröken efter kröken. MVH Lasse. Citera
LasseS February 14, 2010 Report February 14, 2010 Ni har det bra ni... Som inte blir sjuka av öl Har inte "festat" på pilsner på många år, sista kommentaren från frugan innan jag går ut med grabbarna är: GE FAN I ÖLEN.. DRICK SPRIT så jag vet att du kommer hem levande........ Citera
Lassemålare CMC 2071 February 14, 2010 Author Report February 14, 2010 Är du allergisk mot öl, visste inte att man kunde vara det, förjävligt borde vara förbjudet. MVH Lasse. Citera
awikst February 15, 2010 Report February 15, 2010 De e´inte smaken, De e´yrslen ja´e´ute efter!!Sagt av Krister Claesson. ( Stefan och Krister) MVH. Anders Citera
LasseS February 15, 2010 Report February 15, 2010 Misstänker att det är allergi eftersom jag är allergisk mot ex. gräs/björk pollen, så varför inte humle Citera
CMC 1061 Berra February 15, 2010 Report February 15, 2010 En burk Bullens och lite god bärs. Det är livet det.Berra Citera
Svedis February 16, 2010 Report February 16, 2010 jomen gubbs, jag importerar ju industrigrejer från tyskland, så 3 backar Wernesgrüner kommer hem då och då. (Fast tullen vet inte om det. Man måste då vara alkoholimportör!!) Enda drickat som hustrun gillar, så det är på gott och ont. Så tyvärr, allt ni räknat upp smakar blask jämfört med denna tidigare östtyskdricka!! Citera
Recommended Posts