simson February 20, 2010 Report February 20, 2010 Hallå någon som vet var man kan köpa en kortare radioantenn till en 05 gt tycker den som sitter på är alldeles för hög ser för dj-vligt ut Citera
RoTe February 20, 2010 Report February 20, 2010 Typ alla som sysslar med Mustanger kan fixa antenn åt dig, eller så klipper du av originalet och flyttar knoppen. Fast jag tycker det är snyggare med en ny.Här är ett alternativ: http://www.mustangperformance.se/product.asp?pid=512 Citera
grufman February 20, 2010 Report February 20, 2010 eller om du vill ha en billet-antennhttp://grufmanbil.se/produkt/3457/ Citera
SakariV8 February 22, 2010 Report February 22, 2010 Eller göra som jag, tog bort antennen helt och satt i en svart plugg i hålet (såg MYCKET snyggare ut). Eftersom man inte får in bra kanaler med FM så kan man lika gärna ta bort skiten Citera
Slycke Johan February 23, 2010 Report February 23, 2010 Annars kan man göra som jag gjorde. Lade igen hålet helt och hållet innan jag lackade Det är vad jag kallar snyggt, inget utstående skräp uppstickande ur skärmen Citera
Corvette February 23, 2010 Report February 23, 2010 Eller göra som jag, tog bort antennen helt och satt i en svart plugg i hålet (såg MYCKET snyggare ut). Eftersom man inte får in bra kanaler med FM så kan man lika gärna ta bort skiten och vad är det fär fel på Bandit 106,3... Citera
SakariV8 February 23, 2010 Report February 23, 2010 Eller göra som jag, tog bort antennen helt och satt i en svart plugg i hålet (såg MYCKET snyggare ut). Eftersom man inte får in bra kanaler med FM så kan man lika gärna ta bort skiten och vad är det fär fel på Bandit 106,3... Inget fel med Bandit, förutom att i Göteborg så finns den på 104,8 och samma sak gäller Rock klassiker som ligger på 107,8... Vilket betyder att jag inte får in de ordentligt, ARGH Citera
SakariV8 February 23, 2010 Report February 23, 2010 Var fick du tag på en plugg som passade??Hittade pluggen hos farsan.Men kolla hos Biltema, mekonomen etc. Borde ju kunna gå att hitta en gummiplugg som passar Citera
RoTe February 23, 2010 Report February 23, 2010 Eller göra som jag, tog bort antennen helt och satt i en svart plugg i hålet (såg MYCKET snyggare ut). Eftersom man inte får in bra kanaler med FM så kan man lika gärna ta bort skiten och vad är det fär fel på Bandit 106,3... All reklam är vad som är fel. Citera
grufman February 24, 2010 Report February 24, 2010 Eller göra som jag, tog bort antennen helt och satt i en svart plugg i hålet (såg MYCKET snyggare ut). Eftersom man inte får in bra kanaler med FM så kan man lika gärna ta bort skiten och vad är det fär fel på Bandit 106,3... All reklam är vad som är fel.WORD! Citera
Ashley Helena Terese March 14, 2010 Report March 14, 2010 Varför inte en diskret motorantenn? Det stör som sagt o parkerar man på stan så lär den ju se ut som ett z när avundsjukan kommer fram Citera
RoTe March 14, 2010 Report March 14, 2010 (redigerad) Varför inte en diskret motorantenn? Det stör som sagt o parkerar man på stan så lär den ju se ut som ett z när avundsjukan kommer framHur får man ner en motorantenn i framskärmen? Ändrade %s av %s (%s) Citera
SakariV8 March 17, 2010 Report March 17, 2010 Motorantenn? Äh, de står ju upp när radion är igång och då har man ett långt föremål på skärmen igen. Varför inte satsa på en glasantenn som fästs på insidan av glaset t.ex. bakom backspegeln, det hade jag på min -95:a GT och funkade riktigt bra. Citera
Recommended Posts