March 14, 201015 yr comment_88670 Hej, Behöver lite hjälp att identifiera mina spindlar. Nr: 5D8AA. ford 287 är de nummer som är instansade. Tack på förhand ULF.
March 14, 201015 yr comment_88673 Hej.Varför undrar du , C5D8AA spindel Mustang 1965-66,hittar inte nummret, C5 står för 65, tror du missat C .Mustang och Comet är dom som delar spindel 1965-66 med V8a .
March 14, 201015 yr Author comment_88677 Jo. Lars så här är det. P-ändarn passar inte, dom är för smal, det glappar cirka 2mm. Därför funderade jag om spindlarna var till en Granad, för då skall det vara en lös hylsa utan på tappen.
March 14, 201015 yr comment_88692 Hej.Det kan bli som du har när man t.e.x. korsar 65-66 styrdelar från 6a framvagn med framvagn från Mustang med 8a , dvs spindlarna är avsedda för grövre P-ändar, i övrigt är alladelar mellan hjälpstyrarm, styrsnäcka alla delar är grövre påMustang med 8a .Det har skrivits en del om detta tidigare på forum jag har själv varit med om just ditt problem , om det är spindlar från en USA Granada så skall det vara samma typav bromsok som sitter på Mustang f.o.m. sent 67 d.v.s. enkolvsok .Men jag tror inte det är så, det kräver en del ombyggi framvagn för att passa.
March 16, 201015 yr comment_88788 Hej, Behöver lite hjälp att identifiera mina spindlar. Nr: 5D8AA. ford 287 är de nummer som är instansade. Tack på förhand ULF.Det finns flera inlägg på olika forum som identifierar den spindeln som en Granadaspindel, vänster sida. Den högra ska i så fall ha gjutnummer 5D7AA.Mer att läsa här:http://www.mustangsteve.com/granadadiscs.html
March 17, 201015 yr comment_88817 Nenne är en klippa , f-n vad det körde till , inte alltid man har grepp om rätt sak , bortse från minnainlägg i ämnet .
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.