sickan March 24, 2010 Report March 24, 2010 Jag har märkt att det har varit lite tunnt med inlägg i den här kategorin. Jag såg också Gruffmans statistik och undrar vad alla ni som inte åker mustang 1992 tycker om att åka DUSSINBILAR Citera
Slycke Johan March 25, 2010 Report March 25, 2010 Jag har märkt att det har varit lite tunnt med inlägg i den här kategorin. Jag såg också Gruffmans statistik och undrar vad alla ni som inte åker mustang 1992 tycker om att åka DUSSINBILAR Jag tycker det är helt ok att åka dussinbilar Citera
bj0rne March 27, 2010 Report March 27, 2010 Åker själv 66'a (de tillfällen den funkar) och det är väl en av de största dussinbilarna som tillverkats Inget fel på "dussinbilar" (T.EX. Mustang, Bubbla, 244 mm) om de är intressanta för ägaren!Alla entusiastbilar har i mitt tycke sin plats oavsett om de är ovanliga eller dussinbilar, vissa är intressanta i min värld, andra i andras värld./Björn Citera
Lassemålare CMC 2071 March 27, 2010 Report March 27, 2010 Allt sitter i skallen, dussinbil eller ej. MVH Lasse. Citera
Recommended Posts