Pernolf cmc 558 April 2, 2010 Report April 2, 2010 Efter att varit mustanglös i nästan ett år var det dags, blev ingen fastback då det skulle bli för mycket pengar.Men jag är nöjd med köpet idag dock skulle den behöva putsas lite...HT -66289/4V (A-kodad)C4 Citera
Lygdman cmc813 April 2, 2010 Report April 2, 2010 Kul att du har hittat tillbaka Ser ut å va en rätt trevlig bil du har hittat. Citera
Daniel Linde April 2, 2010 Report April 2, 2010 grattis! Funderade lite vart du tatt vägen!Danne Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 3, 2010 Report April 3, 2010 Hej.Det samma säger jag d.v.s. välkommen in igen, hur känns en riktig klassiker jämnfört med foxen du hade innan, dum fråga, som natt och dag förstår jag .Härligt att ha dig tillbaka igen . Citera
NickeH cmc 600 April 3, 2010 Report April 3, 2010 Grattis Robban!Bara att köra ner till Uppsala nu då! ;-) Citera
Pernolf cmc 558 April 4, 2010 Author Report April 4, 2010 Jepp, nu är det dags att komma ner till Uppsala LarsO, det känns mer äkta Mustang, är ju en glidarbil som mullrar härligt. Foxen var ju ljusår mycket rappare och hade bättre väghållning (efter modifikationer iofs) Citera
Lygdman cmc813 April 4, 2010 Report April 4, 2010 Jepp, nu är det dags att komma ner till Uppsala LarsO, det känns mer äkta Mustang, är ju en glidarbil som mullrar härligt. Foxen var ju ljusår mycket rappare och hade bättre väghållning (efter modifikationer iofs)Det ska bli kul att se hur lång tid det tar innan du börjar uppdatera chassit på denna Citera
Per Berglund April 4, 2010 Report April 4, 2010 Ser bra ut Robert!En bra objekt att "modda" så den kommer kanske i slutänden bli lika rapp som förra. Garanterat får du skruva mer iallafall! Citera
Pernolf cmc 558 April 5, 2010 Author Report April 5, 2010 Jag hade faktiskt tänkt den som en glidarbil... Och jag kommer garanterat få skruva mera Foxen var ju en bil man verkligen litade på. Funkade för jämnan. Citera
Recommended Posts