AndersH April 6, 2010 Report April 6, 2010 Hej alla!Vi håller på att flytta hem igen efter att ha bott i exil i Stockhplm ett antal år. Så nu letar vi garage till vår -66:a. Är det någon som vet om ngt eller har en plats ledig? Just nu så har vi ett riktigt bra garage uppe i Stockholm med gott om plats och vill gärna ha detsamma här nere. Letar efter ca 1½ vanlig p-plats. Det räcker till bilen och mig Alla tips mottages tacksamt!Det kanske är ngn som har en gård med en stor lada till salu billigt? pm:a mig om det finns ngt"Nygammal" Skåning Citera
AndersH April 19, 2010 Author Report April 19, 2010 Finns det ingen som har några tips? I första hand så behöver jag någonstans att stalla upp min häst, sedan är det alltid trevligt med plats att meka med Alla tips är välkomna! Om vi är ett gäng så skulle man kunna leta upp en större lokal att dela på. Finns det fler intressenter på detta? Citera
mikeo cmc 748 April 19, 2010 Report April 19, 2010 Jag o en kompis har fixat garage i Lund genom LKF för våra MC. Inget jättebra garage kanske med galler mellan garagen. Men det är väl bättre än inget alls om du inte har någon plats och ställa den. 300kr/månad är inte farligt men då går det ju inte att meka där. Men du kan ju höra med dom de har säkert bättre garage än det vi har hittat. Citera
AndersH April 19, 2010 Author Report April 19, 2010 Ett bra tips! Det ska jag ta och kolla upp tackar! Citera
Thomas Ladö April 21, 2010 Report April 21, 2010 Hej!Jag har en del tips. Fick du inte mitt PM?Hälsningar Thomas Citera
Thomas Ladö April 21, 2010 Report April 21, 2010 Hej igen!Nu har du fått ett PM igen och denna gången med ett telefonnummer till han som sköter ett mekgarage i Malmö där det även finns mustanger.Hälsningar Thomas Citera
Recommended Posts