B ORG Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias CMC1505 Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 Jag vet om en här på forumet som bygger en sådan nu, as we speak.Vågar han komma fram? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B ORG Posted April 9, 2010 Author Report Share Posted April 9, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias CMC1505 Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 ....Vi ger mannen en chans att komma hem från jobbet först. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schröder Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 Mycket fränt med en Mustang HGW Kanske nåt att byta ut min v70 emot när det blir dax Skulle dock vilja ha en Diesel sexa eller åtta i min då och gärna av senaste modell på Musse också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest my little pony Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 Och när man tröttnat på den sköna combin....vad gör man då......skär av taket...och gör den första mustang pickuppen???? eller finns den???nån som vet eller sett?MVH "my little pony" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schröder Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 Ja en Mustang pickis vill jag också se Huvudsaken inte HGW skapelsen slutar i en Kiruna Cab när man tröttnat på den...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike85 Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 Den dagen jag är i behov av en combi skulle jag lätt kunna ha en mussekombi. Ser inte så illa ut men skulle vilja se bakänden också! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rg372 Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 Jag vet om en här på forumet som bygger en sådan nu, as we speak.Vågar han komma fram? Hei, her er`n! -ramla inn div plåt från CJ Pony Parts via JetCarrier i dag, fremre golv, torped och begge cowl plåtarna..... har også noe rust og sveise i begge framskjermene og dørene. Tanken er og ha den ferdig sveiset, grunna og lakket inni, under og i motorrom i sommer, slik at jeg kan montere den sammen til vinterern....Mustang%20HGW%20-68_jpg-for-web-normal.jpg[/attachment:3n9l99x4]2.jpg[/attachment:3n9l99x4]2.jpg[/attachment:3n9l99x4]DIV MOTOR 012.jpg[/attachment:3n9l99x4]Den røde og svarte -66 ht`n skal gjøres ferdig først..... thumbnail_Bilde_1384.jpg[/attachment:3n9l99x4]2.jpg[/attachment:3n9l99x4] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Ja vad kul med en Musse kombi kan bli skit snyggt och sälja bra också. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie S Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Och när man tröttnat på den sköna combin....vad gör man då......skär av taket...och gör den första mustang pickuppen???? eller finns den???nån som vet eller sett?MVH "my little pony"Här är en gammal bild på en Mustang -66 pick-up i Jönköping. Den var med i Wheels nr 7 1981. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnRB Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Några fler her;http://freenet-homepage.de/pony/joke.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest my little pony Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Det va ju coolt med mustang pickis.....gud va många ni hittade....MVH "my little pony" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Grønnevik Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Denne var på Jubileet i Alabama i fjor :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CP CMC#2126 Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts