Jump to content

Minst 3800 visningar och 13 svar?????


Jörgen O

Recommended Posts

Menar du under säljes nu ?

Jag har 160 svar och 12.000 visningar på min renoveringstråd.

Många som vill kolla men orkar inte svara, men det visar ändå ett intresse !

Tänk dig då blocket där det sitter några miljoner människor och kollar.

Där har du nog 50.000 titt och 1 svar. :)

Link to comment
Share on other sites

Lika jag oxå.

Tittar nästan alla inlägg som skrivs på hela forumet. Mycket jag inte är ett dugg intresserad av :)

Men man vill endå vara med :wave:

Men har jag inget att direkt tillföra brukar jag inte skriva något :silent:

Link to comment
Share on other sites

Det handlar inte om att min egen bil ska säljas, men visst, jag blir påmind om det just nu.

Jag har redan tidigare reagerat på att intresset verkar vara svalt på säljes-annonser.

Var ska man räkna med intresse och svar, om inte här?

Naturligtvis sätter man in annons på fler ställen, Blocket tex. Jag tar gärna

emot tips på bra tidningar eller vad det må vara, för att sälja en 2010:a.

Skulle va lite surt om man fick rea ut den till hösten.

mvh jörgen

Link to comment
Share on other sites

Det är nog lika trögt överallt..

Folk är jätte intresserade men när det ska snackas pengar så försvinner dom upp i rök...

så ska MAN SÄLJA SNABBT FÅR DET VARA GRATIS NÄSTAN.

FANNS EN SHELBY GT CAB PÅ BLOCKET FÖR 285000. BILLIGT JA! MEN NU ÄR DEN TILL SALU I STOCKHOLM FÖR 385000:- UNDRAR OM DEN FIRMAN FÅR NAPP...

Link to comment
Share on other sites

Hej!

På annonser svarar man väl oftast med PM, eller?

Jag menar, är man intresserad av att köpa nåt, så

tar man väl kontakt med säljaren direkt, utan att gå

via forumet?

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Som Swedenstang skrev = Värdet på prylar är vad någon är beredd att betala just nu.....

Bara och gilla att värdet på vissa av modellerna har satt sig en aning alternativt stannat upp lite för tillfället....

Att många inte har råd att köpa en leksak just nu i efterdyningarna av ekonomi krisen är en orsak....

Bara en tanke :think:

Har själv lurat på att sälja min 67HT till nästa vår pga eventuellt fastback köp, börjat titta efter intresse redan nu men som sagt verkar det aningen svalt.

Tycker det är bättre att ha kvar bilen och vänta tills man får det man vill ha "dock inga fantasi summor men ej heller undervärderad"

Sen att många tittar på annonser och få nappar och köper...

Ja dom är väl som mig och många andra, nyfikna och tycker det är skoj att titta på bilder :--

Man kan få mycket inspiration till det egna bygget genom att surfa en runda på t.ex blocket, e-bay m.fl.... :thumbup:

MVH Schröder

Link to comment
Share on other sites

Marknaden styr, så är det!

Och ett problem som även ses VÄLDIGT ofta nu här i USA är att 2010 GT500 och 2010 GT's bokstavligen reas ut då 2011 modellerna kommer alldeles strax. Det var därför jag köpte en 2010 Camaro istället för en 2010 GT500, att betala en galen dealer mark-up för en bil som man redan visste skulle uppdateras stort inför 2011 kändes fel.

Jag tror det blir svårt att sälja den för 645K när den nya kommer kosta i stort sett lika mycket hos handlare i Sverige när kommer.

Kona blue är f.ö. snyggaste färgen! Jag har lagt en handpenning på en Kona Blue 2011 till firman, den färgen är sjukt läcker live.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...