Bobbe cmc 2103 May 17, 2010 Report May 17, 2010 ..jag bara får dricka 1 öl om dagen,så jag beställde en... Citera
LasseS May 18, 2010 Report May 18, 2010 Jag är iochförsig allergisk mot nåt i ölen men EN öl brukar inte vara nåt problem Citera
Tobias CMC1505 May 18, 2010 Report May 18, 2010 Jag är iochförsig allergisk mot nåt i ölen men EN öl brukar inte vara nåt problem Samma här, dricker jag för många blir jag dålig dagen efter ! Citera
LasseS May 18, 2010 Report May 18, 2010 Dagen efter ska vi inte tala om... min reaktion kommer efter 2-3 timmar Därför dricker jag bara sprit Citera
Slycke Johan May 19, 2010 Report May 19, 2010 Går det att få Red Bull på sådan burk med?? Så man har något att blanda ut spriten med Citera
Lassemålare CMC 2071 May 19, 2010 Report May 19, 2010 En öl kan alldrig skada. Hick.MVH Lasse. Citera
Mustang June 5, 2010 Report June 5, 2010 pff.. LÖJLIGT små öl burkar ..... På ÅLAND snackar vi size...StoorStark.jpg[/attachment:6fxeauq7]StoorStark2.jpg[/attachment:6fxeauq7]StoorStark3.jpg[/attachment:6fxeauq7]Lite inklämd i väggen... men... BTW. finns dessa jumbo ölburkar i Sverige... Bra att ha när man lovar att dricka BARA EN öl till..... OneLitra.JPG[/attachment:6fxeauq7]OneLitra2.JPG[/attachment:6fxeauq7]Köpte, förutom jumboÖL också dessa i dag, ny ingångs matta till garaget--- gasgrills cover ( grillen, köpt i sverige var nästan billigare än skyddet jag köpt här hemma )Rustas gasgrill .. 499,- ... funkar bra... förlåt... reklam..Dörrmatta.JPG[/attachment:6fxeauq7]GrillSkydd.JPG[/attachment:6fxeauq7]Well...nog nu...Kall nordan idag.. Citera
pools June 5, 2010 Report June 5, 2010 [quote name="Mustang"Köpte, förutom jumboÖL också dessa i dag, ny ingångs matta till garaget--- gasgrills cover ( grillen, köpt i sverige var nästan billigare än skyddet jag köpt här hemma )[/attachment]GrillSkydd.JPG[/attachment:336cy1um]Well...nog nu...Kall nordan idag.. Citera
Mustang June 5, 2010 Report June 5, 2010 Joo.. Hemi grillen verkar rätt trevlig... tar lite utrymme i anspråk..men...helt OK. ( men hmm. kör dom kol... eller gass ?) Jag var länge en förespråkare för kol-grill , smaken osv. Med åldern kommer latheten och lättjan att bara tända gaslågan och vips är man igång med att bränna köttet..Har både gas o kolgrill vilken används mest ? svar till kolellergasgrill.se Citera
pools June 5, 2010 Report June 5, 2010 Och hur gammal är du då? 70+ eller. Innan dess kan juknappast latheten sätta in när det gäller det roligastenöjet man har under sommarn. Eller sommarn, förresten,grillsäsongen börjar hos oss på nyårsafton, ute i snön.Det är i alla fall det roligaste man kommer i matlagningnär man har en fru som älskar matlagning. Så, grillningi en riktig kolgrill (Weber) sker varje helg under sommarn.Och däremellan lite då och då.Mittåt! Det BÄSTA med sommarn är ju naturligtvis allaträffar med Mustangklubben, och att köra Musse såmycket som möjligt.IMGP2722 (2).JPG[/attachment:ar1j8hz7]Har förresten köpt ny grill inför den här säsongen.Efter 20 år har jag lyckats nöta ut en Webergrill. Nublev det en ny lite större, som kommer att räcka mittliv ut. Åtminstone tills jag är för gammal för att stå uteoch grilla. DSC00164.JPG[/attachment:ar1j8hz7]Mvh.pools Citera
Recommended Posts