frasse June 11, 2010 Report June 11, 2010 Välkommen till Ponys on Track 2010Vi gör det i år igen, anordnar en "prova på" dag på trevliga Motorbanan Sveistad i LinköpingProgram: 08:00 - 08:45 Anmälan och registrering (sker vid/innan infarten till banområdet) 09:00 - 10:00 Obligatorisk förargenomgång 10:00 Banåkningen påbörjas 12:00 - 13:00 Uppehåll för lunch 13:00 Banåkningen fortsätter 15:00 Banåkningen avslutas Mer information och anmälan på http://www.mustangevents.seVarmt välkomna till en härlig dag på banan./Arrangörsgruppen Citera
anders302 June 11, 2010 Report June 11, 2010 Wow. Dette blir årets høydepunkt. 600 eller 800kr for å kjøre er billig! Her er det bare å stille opp.Jeg kommer med min 83 Fox, og er ikke Mustangen kjørbar så kommer jeg ned i Scorpio for å se på. Rett fra Oslo til Gøteborg på fredagen for å se på Motocross på Ullevi. Så Sviestad på lørdag. Citera
frasse June 12, 2010 Author Report June 12, 2010 Wow. Dette blir årets høydepunkt. 600 eller 800kr for å kjøre er billig! Her er det bare å stille opp.Jeg kommer med min 83 Fox, og er ikke Mustangen kjørbar så kommer jeg ned i Scorpio for å se på. Rett fra Oslo til Gøteborg på fredagen for å se på Motocross på Ullevi. Så Sviestad på lørdag. Du är Hjärtligt välkommen Anders. Hör av dig om du vill ha tips om boende i Linköping.hälsningar/ frasse Citera
Gäst June 13, 2010 Report June 13, 2010 Detta låter ju kanonroligt med chans att få instruktör också!Hur mäts 95 DB regeln?Har ljudmätare och tänkte simulera för att få ett hum... Citera
frasse June 14, 2010 Author Report June 14, 2010 Hur mäts 95 DB regeln?Har ljudmätare och tänkte simulera för att få ett hum...http://www.naturvardsverket.se/sv/Nedre-meny/Webbokhandeln/ISBN/x/91-620-3298-4/mvh/frasse Citera
anders302 June 19, 2010 Report June 19, 2010 Du är Hjärtligt välkommen Anders. Hör av dig om du vill ha tips om boende i Linköping.hälsningar/ frasseTenkte å bo i gøteborg, og kjøre til Linkøping tidlig på lørdag morgen. Men vet du om billig overnatting i Linkøping sa gjerne det. Citera
MarkusK July 28, 2010 Report July 28, 2010 Lyfter tråden lite, hur ser det ut ? Själv ska jag ner såklart! Citera
anders302 August 15, 2010 Report August 15, 2010 Jeg løfter litt på tråden igjen. Ser ut som dette ikke blir noe av? Bare 2 fra Stockholm, og en nordmann som har skrevet i denne tråden. Trist det er så liten interesse for å kjøre på bane når det selges så mange nye GT Mustanger med V8, og manuell gir i sverige. Er det bare dragrace, og cruising nedcabbat som gjelder? Citera
Gäst August 16, 2010 Report August 16, 2010 Jag hade gärna vart med men håller i ett MC (roadbook) rally just den helgen. Citera
Corvette August 16, 2010 Report August 16, 2010 dom flesta har nog för mycket buller för att få köra precis som jag själv... Citera
fredrik A August 16, 2010 Report August 16, 2010 Klart att man kommer,hoppas det blir en torr bana...Fredrik Citera
frasse August 17, 2010 Author Report August 17, 2010 Du är Hjärtligt välkommen Anders. Hör av dig om du vill ha tips om boende i Linköping.hälsningar/ frasseTenkte å bo i gøteborg, og kjøre til Linkøping tidlig på lørdag morgen. Men vet du om billig overnatting i Linkøping sa gjerne det.Motell Filbyter ligger bra till http://www.motellfilbyter.se/mvh/frasse Citera
fredrik A August 31, 2010 Report August 31, 2010 Har bokat rum på motell Filbyter,billigt(600 før dubbel)Ær det någon mer som gjort dsamma.Vi får hoppas på fint høstvæder och torr bana...Fredrik A Citera
fredrik A September 1, 2010 Report September 1, 2010 Jag vill gärna köra, finns det platser kvar?Inga problem.Mailade Frasse.Klart du ska dit...Fredrik A Citera
AJ September 2, 2010 Report September 2, 2010 dom flesta har nog för mycket buller för att få köra precis som jag själv... Buller ? Du har ju tillgång till ett helt hav av ljuddämpare, bara att byta till lite tystare. Nä, kom igen nu ! Annars kan du ju vara funktionär Förresten, vore ju bra om arrangörerna infomerar lite om status, t ex antal anmälda osv. Citera
frasse September 2, 2010 Author Report September 2, 2010 dom flesta har nog för mycket buller för att få köra precis som jag själv... Buller ? Du har ju tillgång till ett helt hav av ljuddämpare, bara att byta till lite tystare. Nä, kom igen nu ! Annars kan du ju vara funktionär Förresten, vore ju bra om arrangörerna infomerar lite om status, t ex antal anmälda osv.Tjena,Antalet föranmälda uppfyller förvisso inte målet, MEN antalat som är intresserade och säger sig komma om vädret tillåter är tämligen stort. Förhoppningsvis kan vi i år komma över förra årets deltagande på 30 ekipage. Förhoppningsvis får vi ett strålande väder och en underbar dag på banan.mvh/ frasse0734 186501 Citera
stjernberg September 2, 2010 Report September 2, 2010 Hur ser det ut med funktionärer?? Finns det några anmälda?? Det går ju inte att köra det här eventet utan funktionärer!! MVH Stjernberg Citera
frasse September 3, 2010 Author Report September 3, 2010 Hur ser det ut med funktionärer?? Finns det några anmälda?? Det går ju inte att köra det här eventet utan funktionärer!! MVH StjernbergU got mail Citera
fredrik A September 11, 2010 Report September 11, 2010 Kanon trevlig dag! Både vått o torrt,på gott o ont.Synd att vi var så få,alla borde prova en dag på bana.Tack till alla flaggvakter, arrangörer mmVar hittar vi bilderna,Frasse?Fredrik A -06 på tvären o långden... Citera
frasse September 11, 2010 Author Report September 11, 2010 Ett stort tack till dom som kom, samt till SET och alla funktionärer från Region Vätterbygden.Det blev en väldigt lyckad dag och dom som kom fick verkligen valuta för pengarna. Hoppas att all närvarande hade lika kul som jag som inte ens var ute på banan ( jo med pace car=Hyundai H1)Ha det gott mina vänner så ses vi nästa år igen!mvh/ Frasse CMC 1862 Citera
frasse September 11, 2010 Author Report September 11, 2010 Kanon trevlig dag! Både vått o torrt,på gott o ont.Synd att vi var så få,alla borde prova en dag på bana.Tack till alla flaggvakter, arrangörer mmVar hittar vi bilderna,Frasse?Fredrik A -06 på tvären o långden...Hej Fredrik ... Här hittar du bildernamed vänliga hälsningar / Frasse Citera
AJ September 11, 2010 Report September 11, 2010 Ja, ett stort tack till alla inblandade, det var kul som Roligt med "actionbilder" också ! Ser fram emot nästa år ! Citera
MarkusK September 12, 2010 Report September 12, 2010 Kan bara instämma,tack till alla inblandade! Citera
Recommended Posts