Jump to content

Ponys on Track 2010, Linköpings Motorbana Sviestad


Recommended Posts

Välkommen till Ponys on Track 2010

Vi gör det i år igen, anordnar en "prova på" dag på trevliga Motorbanan Sveistad i Linköping

Program:

08:00 - 08:45 Anmälan och registrering (sker vid/innan infarten till banområdet)

09:00 - 10:00 Obligatorisk förargenomgång

10:00 Banåkningen påbörjas

12:00 - 13:00 Uppehåll för lunch

13:00 Banåkningen fortsätter

15:00 Banåkningen avslutas

Mer information och anmälan på http://www.mustangevents.se

Varmt välkomna till en härlig dag på banan.

/Arrangörsgruppen

Link to comment
Share on other sites

Wow. Dette blir årets høydepunkt. 600 eller 800kr for å kjøre er billig! Her er det bare å stille opp.

Jeg kommer med min 83 Fox, og er ikke Mustangen kjørbar så kommer jeg ned i Scorpio for å se på.

Rett fra Oslo til Gøteborg på fredagen for å se på Motocross på Ullevi. Så Sviestad på lørdag. 8)

Link to comment
Share on other sites

Wow. Dette blir årets høydepunkt. 600 eller 800kr for å kjøre er billig! Her er det bare å stille opp.

Jeg kommer med min 83 Fox, og er ikke Mustangen kjørbar så kommer jeg ned i Scorpio for å se på.

Rett fra Oslo til Gøteborg på fredagen for å se på Motocross på Ullevi. Så Sviestad på lørdag. 8)

Du är Hjärtligt välkommen Anders. Hör av dig om du vill ha tips om boende i Linköping.

hälsningar/ frasse

Link to comment
Share on other sites

Detta låter ju kanonroligt med chans att få instruktör också!

Hur mäts 95 DB regeln?

Har ljudmätare och tänkte simulera för att få ett hum...

Link to comment
Share on other sites

Du är Hjärtligt välkommen Anders. Hör av dig om du vill ha tips om boende i Linköping.

hälsningar/ frasse

Tenkte å bo i gøteborg, og kjøre til Linkøping tidlig på lørdag morgen. Men vet du om billig overnatting i Linkøping sa gjerne det.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Jeg løfter litt på tråden igjen. Ser ut som dette ikke blir noe av?

Bare 2 fra Stockholm, og en nordmann som har skrevet i denne tråden.

Trist det er så liten interesse for å kjøre på bane når det selges så mange nye GT Mustanger med V8, og manuell gir i sverige.

Er det bare dragrace, og cruising nedcabbat som gjelder?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
dom flesta har nog för mycket buller för att få köra precis som jag själv... :silent:

Buller ? :? Du har ju tillgång till ett helt hav av ljuddämpare, bara att byta till lite tystare. Nä, kom igen nu ! Annars kan du ju vara funktionär :)

Förresten, vore ju bra om arrangörerna infomerar lite om status, t ex antal anmälda osv.

Link to comment
Share on other sites

dom flesta har nog för mycket buller för att få köra precis som jag själv... :silent:

Buller ? :? Du har ju tillgång till ett helt hav av ljuddämpare, bara att byta till lite tystare. Nä, kom igen nu ! Annars kan du ju vara funktionär :)

Förresten, vore ju bra om arrangörerna infomerar lite om status, t ex antal anmälda osv.

Tjena,

Antalet föranmälda uppfyller förvisso inte målet, MEN antalat som är intresserade och säger sig komma om vädret tillåter är tämligen stort. Förhoppningsvis kan vi i år komma över förra årets deltagande på 30 ekipage. Förhoppningsvis får vi ett strålande väder och en underbar dag på banan.

mvh/ frasse

0734 186501

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ett stort tack till dom som kom, samt till SET och alla funktionärer från Region Vätterbygden.

Det blev en väldigt lyckad dag och dom som kom fick verkligen valuta för pengarna.

Hoppas att all närvarande hade lika kul som jag som inte ens var ute på banan ( jo med pace car=Hyundai H1)

Ha det gott mina vänner så ses vi nästa år igen!

mvh/ Frasse CMC 1862

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...