laxkungen July 22, 2010 Report July 22, 2010 Hur fårr man enklast bort glasäkringarna på min musse från 66? Finns det något verktyg eller blir det att försöka pilla?? Citera
Ingo July 22, 2010 Report July 22, 2010 Pilla är det väl som gäller Men en radiomejsel från ena sidan brukar funka,men försök undvika bryta så mycket på glaset.. Citera
Lars Oscarsson cmc383 July 23, 2010 Report July 23, 2010 Hej.Ett enkelt sätt är, svårt att förklara, torkarblad, fan vad hartorkarblad med säkringar att göra Jo den platta tråden som brukar ligga på vardera sida gummit för torkarblad är en sak som jag tror alla kastar, den lilla platta tråden är bra till mycket, den är av stark metall Spara den nästa gång du byter torkarblad, tråden eller vadvi nu skall kalla den går mycket bra att rulla i änden :shock U-formad så går den att komma runt säkring, ett litet knyck och säkringen rammlar loss i båda ändra eller i en ände, välj trådlängd och gör ett par, bra att ha i bilen och i garaget Som vanligt så har jag konstiga förslag, hoppas ändå att någon har nytta av en billig och enkel liten pryl Citera
bj0rne July 23, 2010 Report July 23, 2010 Hej.Ett enkelt sätt är, svårt att förklara, torkarblad, fan vad hartorkarblad med säkringar att göra Jo den platta tråden som brukar ligga på vardera sida gummit för torkarblad är en sak som jag tror alla kastar, den lilla platta tråden är bra till mycket, den är av stark metall Spara den nästa gång du byter torkarblad, tråden eller vadvi nu skall kalla den går mycket bra att rulla i änden :shock U-formad så går den att komma runt säkring, ett litet knyck och säkringen rammlar loss i båda ändra eller i en ände, välj trådlängd och gör ett par, bra att ha i bilen och i garaget Som vanligt så har jag konstiga förslag, hoppas ändå att någon har nytta av en billig och enkel liten pryl Mycket bra tips!Tack för det Citera
Recommended Posts