Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Yttertemp. mätare

Featured Replies

en liten fråga! finns en yttertemp mätare och iså fall vart finns den?

kanske en dum fråga men det står i alla anonnser att det finns,men jag hittar ingen på min bil!

Står det i alla annonser? Det har jag inte sett, har inte sett någon mätare heller...

Står det i alla annonser? Det har jag inte sett, har inte sett någon mätare heller...

Jag har lagt märke till detta jag oxå.

Vad jag vet så finns inte detta org på 05-09. Hur det är med 10+ vetetusan.

// Danne

Ingen yttertemp och ingen klocka... märkligt att de inte har monterat in sånt på 05-09:orna när övriga märken har det som standard. Klocka har man i mobilen eller armbandsklocka visserligen men hur snyggt är det att att ha yttertemp i bilen som är köpt hos Biltema tex?

Ingen yttertemp och ingen klocka... märkligt att de inte har monterat in sånt på 05-09:orna när övriga märken har det som standard. Klocka har man i mobilen eller armbandsklocka visserligen men hur snyggt är det att att ha yttertemp i bilen som är köpt hos Biltema tex?

hmm nu har ja ingen shaker men finns det inte klocka i displayen på en sån?

Ingen yttertemp och ingen klocka... märkligt att de inte har monterat in sånt på 05-09:orna när övriga märken har det som standard. Klocka har man i mobilen eller armbandsklocka visserligen men hur snyggt är det att att ha yttertemp i bilen som är köpt hos Biltema tex?

hmm nu har ja ingen shaker men finns det inte klocka i displayen på en sån?

Jopp!

Ingen yttertemp och ingen klocka... märkligt att de inte har monterat in sånt på 05-09:orna när övriga märken har det som standard. Klocka har man i mobilen eller armbandsklocka visserligen men hur snyggt är det att att ha yttertemp i bilen som är köpt hos Biltema tex?

Som tidigare sagt, klockan är i Shakern och yttertemp, vad ska man med det till?

Enda gången jag verkligen behöver yttertemp är när det är nära nollgradigt. Jag vill veta om det är risk för halka.

Mustangen kör jag bara på sommaren.

Att det saknas yttertemp på bilarna, är en vanesak för jag hade ändå ingen på 67:an och ingen klocka heller för den delen. Alltid nåt att klockan finns i shaker 500 vilket jag har.

Det är väl lite av grejen med retro, inte en massa lull-lull - som Christer Glenning alltid sa.

//Håkan

  • 1 month later...

Har också saknat tempmätaren, inte för att jag "behöver den" men som sagt tidigare kul med features.

Såg på bilden att den kan finnas i backspegeln. Har ju kompass i min, ska kolla imorn. (om det inte är så att det måste vara en specialutrustad kompassbacksegel som även har tempmätaren)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.