Jump to content

Burnout

Recommended Posts

Har av feghet alldrig burnat tidigare med Sally, men nu for fan i mig och det

blev 6 feta burnisar på Stockholm Crusing i kväll. :P:P

Det är fan i mig kul när fan far i en och man bara gasar på, vit rök ur båda hjulhusen

är fan i mig vackert, suck. :P:P

fast man inte har någon värsting kärra så är det skönt att man kan lägga 2 feta

svarta streck efter Sally om man vill, livet är härligt. :P:P

MVH Lasse. 8)

Ja, jag såg dig några gånger, låg strax bakom dig vid ett tillfälle där någon la burnis, men jag undrar om det inte vara en Amazon :oops: som burna då. Tyvärr såg jag inga av dina burnisar. Men det burnades friskt på Sveavägen igår och det började tidigt, innan polisen var där. Jag åkte hem vi 19:00 men redan då var det halvkaos ! Kul var det iallafall !

Ifall jag hade kört på crusing med finbil och bilen framför hade gjort en burnout så hade jag blivit rejält förbannad. All den skit som far upp från bakhjulen kan ge både stenskott och annat.

Jag har inget emot burnouts, men den som gör det får f-n tänka efter före. Jag har tillbringat åtskilliga dagar i lineups på dragracingtävlingar, både som förare och mek, och trots att det är en kontrollerad miljö så blir man träffad av både stenar och annan skit när bilarna gör sina burnouts.

Var dessutom jävligt nära att få en collector i skallen som lossnade från en bil under rullande burnout. Den träffade istället en annan kille på benet strax bakom mig, som fick åka ambulans. Men det är en annan historia.

Är det bara jag som resonerar så här?

Guest my little pony

Svar till 87gt50...Du vet "lassemålare" är en smart kille....han burnade bara när han hade en svensson bil efter sig.....

men när jag stoppade honom på Sveavägen så hade han snutbilen efter sig med blåljusen påslagna....så han fick styra åt sidan en stund då för att lämna plats för snutbilen som ville förbi honom...men han blev så rädd så skulle gömma sig så han började o cabba upp..

och han började köra när cabben stod rätt upp i skyn...där höll han på bli av med cab o cabställning men jag vrålade på honom så han stannade så cabben kunde gå ner ordentligt...

Den här kvällen hade han buffalo horn i pannan o stor gasfot.....

Svar till AJ....den där Amazonen la en riktig burnis där vi stod..

Den stod på sniskan o burnade hur länge som helst...det var nog den största denna kväll...

Synns på fredag lasse o AJ på stan igen???

MVH

Ifall jag hade kört på crusing med finbil och bilen framför hade gjort en burnout så hade jag blivit rejält förbannad. All den skit som far upp från bakhjulen kan ge både stenskott och annat.

Jag har inget emot burnouts, men den som gör det får f-n tänka efter före. Jag har tillbringat åtskilliga dagar i lineups på dragracingtävlingar, både som förare och mek, och trots att det är en kontrollerad miljö så blir man träffad av både stenar och annan skit när bilarna gör sina burnouts.

Var dessutom jävligt nära att få en collector i skallen som lossnade från en bil under rullande burnout. Den träffade istället en annan kille på benet strax bakom mig, som fick åka ambulans. Men det är en annan historia.

Är det bara jag som resonerar så här?

Nej, här är en till. Glasögon räddade mej från en synskada på 90-talet. Stod på huk snett bakom vattengraven för att bättre kunna se bakfjädringens moment vid starten. En liten sten (antagligen :?: ) kom flygande som ett luftgevärsskott rakt mot brillorna, brillan i kras, men ingen personskada.

Utan brillor... antagligen ögat....huuu...

• 2 weeks later...

Nej du är inte ensam om ditt resonomang. Undviker gärna att burna. Skulle jag vilja så uppsöker jag ett industri område som både är brett och fritt från andra bilar eller mäniskor. Annars om man vill visa att man kan. Så ställ upp på strippen där det är till för att rensa motorn och värma däck samt att dom ska bli rena från grus och skit. allt för fäste som sagt.

Berra