BHE August 26, 2010 Report August 26, 2010 Vad kan det vara då det ibland uppstår ett litet klonkande från bakvagnen? Det försvinner till viss del om det är mycket last i bilen (många passagerare). Citera
nafets August 27, 2010 Report August 27, 2010 Jag antar att du har manuell låda! har det på min 05 GT.Har hört om missljudet förut så det är säkert inget allvarligt. Det verkar helt enkelt vara för mycket glapp i hela drivlinan. DEt låter ju mest mellan gaspådrag och motorbroms. Vid kraftigt gaspådrag känns lådan betydligt mjukare och följsam. Mao, Dom skall gå med fullt ös medvetslös.MvhStefan Citera
Daniel Linde August 27, 2010 Report August 27, 2010 Ljudet i drivlinan är normalt vill jag minnas.Det är väl i kopplingen mellan kardanen och bakaxeln? Vad det nu må heta för en vanlig dödlig.Jag har iaf fått för mig det. Citera
BHE August 27, 2010 Author Report August 27, 2010 Bilen har automat. Ljudet i bakvagnen kommer i mindre gupp och påminner om klonkandet i nyare bilars länkarmar i framvagnen. Citera
Badmanners August 29, 2010 Report August 29, 2010 Bilen har automat. Ljudet i bakvagnen kommer i mindre gupp och påminner om klonkandet i nyare bilars länkarmar i framvagnen.jag har ett justerbart panhardstag med stumma bussningar. det klonkar som fan. är något bytt på din bil? sitter det originalprylar så är det något galet Citera
Recommended Posts