Jump to content

Kjula 18-19/9 Mälardalen Open Slight Return 2010


uffeg

Recommended Posts

Och jag ska testa om kammarna håller !!

Är lite små-skeptisk.... kanske blir ett motorbyte i vinter, men det är ju billiga grejer.

En 5.0'a och en manuell låda tack... kan man få det av tomten tack

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer vara där hela helgen å jaga 11:an, om inget oförutsett händer! :D

håller lådan för det :silent:

Det ger sig... det var inte den som gav upp sist iaf :roll:[/quote:3bwjok9g]

å fan va vare som sa upp sig dåra... :eh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Efter sena kvällar i garaget senaste dagarna är pärlan redo för helgen, ska bara fylla på lite olja i lådan imorrn då klockan var lite väl mycket för att ruppa igång. 8)

Så planen är att imorrn kväll ska jag vara på plats och dricka en pilsner eller två i gott sällskap av trevliga race-människor :--

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer vara där hela helgen å jaga 11:an, om inget oförutsett händer! :D

Jahopp, lördagen regnade bort, kördes bara några licensrepor innan det blev för blött.

Söndagen bjöd på betydligt bättre väder, men med 240 fordon som skulle köra vart det bara 2 repor för mig..

Det blev ingen 11:a, första repan var bara 201m pga vatten i banslutet, dock stog 402m tiden med så jag rullade i mål på 12,54/155

3 timmar senare var det dags för andra och säsongens sista repa så jag öppnade lustgastuben och laddade allt vad jag vågade. Men det blev ingen 11 för det.. vart en 10 istället :D Så säsongen avslutades med 10,93/198.

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer vara där hela helgen å jaga 11:an, om inget oförutsett händer! :D

Jahopp, lördagen regnade bort, kördes bara några licensrepor innan det blev för blött.

Söndagen bjöd på betydligt bättre väder, men med 240 fordon som skulle köra vart det bara 2 repor för mig..

Det blev ingen 11:a, första repan var bara 201m pga vatten i banslutet, dock stog 402m tiden med så jag rullade i mål på 12,54/155

3 timmar senare var det dags för andra och säsongens sista repa så jag öppnade lustgastuben och laddade allt vad jag vågade. Men det blev ingen 11 för det.. vart en 10 istället :D Så säsongen avslutades med 10,93/198.[/quote:n56eb11g]

Grattis :clap:

Då sov du väl gott. :D

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer vara där hela helgen å jaga 11:an, om inget oförutsett händer! :D

Jahopp, lördagen regnade bort, kördes bara några licensrepor innan det blev för blött.

Söndagen bjöd på betydligt bättre väder, men med 240 fordon som skulle köra vart det bara 2 repor för mig..

Det blev ingen 11:a, första repan var bara 201m pga vatten i banslutet, dock stog 402m tiden med så jag rullade i mål på 12,54/155

3 timmar senare var det dags för andra och säsongens sista repa så jag öppnade lustgastuben och laddade allt vad jag vågade. Men det blev ingen 11 för det.. vart en 10 istället :D Så säsongen avslutades med 10,93/198.[/quote:201dv7nf]

GRATTIS... själv körde jag 8 tiondelar LÅNGSAMMARE i år än tidigare år... inte kul med en sån sista repa..

Link to comment
Share on other sites

Grattis :clap:

Då sov du väl gott. :D

Tackar :)

Jo jag somnade med ett leende på läpparna, har gått omkring på jobbet hela dagen med ett fånigt flin och kännt mig allmänt skitnöjd 8)

GRATTIS... själv körde jag 8 tiondelar LÅNGSAMMARE i år än tidigare år... inte kul med en sån sista repa..

Tack tack. Någon aning om varför det gick långsammare? kammarna borde ju ge motsatt effekt :?

Hoppas du kommer tillbaka starkare och snabbare nästa år! :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tror jag ska testa en annan mapp.......

Och lite bättre däck som kanske till och med har fäste.

Och en annan utväxling vill jag ha.

Och mer pengar på banken...

Och en ny Tuner...

Och ....... :shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...