denversson October 16, 2010 Report October 16, 2010 Några kommentarer om importfirman Peters place ?Tycker själv de känns trovärdiga och har inte hittat några anmärkningar på nätet .Finns det någon här som tagit hem bil genom honom , bu eller bä ? Citera
Göran H October 16, 2010 Report October 16, 2010 viewtopic.php?f=9&t=11131Är helt nöjd med Peter. Citera
Daniel Linde October 17, 2010 Report October 17, 2010 Jag ringde han för några år sedan.Ville ha en 03-04 Cobra från USA.Han skulle kolla opp och höra av sig. Nog sagt om det. Ingen ringde.Jag köpte en 05a // Danne Citera
Per Berglund October 17, 2010 Report October 17, 2010 Har ingen aning hur de är.Vill bara tipsa om vikten att alltid kolla upp ett bolags finansiella situation innan ni handlar!Ett första intryck får man gratis på allabolag.se sen kan man gå djupare om man villVisst det är bra att få input från andra kunder hur de är att göra affärer med.Ser inte så bra ut i mina ögon! Citera
denversson October 17, 2010 Author Report October 17, 2010 Nöjda kunder finns det iaf och inga missnöjda (iaf på google sökningar) , att de inte hört av sig i en förfrågan är iof lite dålig service men ingen varningsklocka .Redovisningen såg mindre trevlig ut , inget bra intryck alls . Citera
Peters Place March 3, 2011 Report March 3, 2011 Hej,Jag har flyttat tillbaka till USA och firman med mig, även om fastigheten finns kvar i Grebbestad.Aktiebolaget Peters Place har jag själv begärt i likvidation då det inte längre behövs, eftersom allt säljs numera från USA eller via partners i Sverige.Verksamheten är alltså kvar men har delats upp så att jag kan fokusera på att skeppa hem bilar, båtar och allt möjligt annat nu när dollarn är så trevlig.Den som har frågor, vill vet hur det fungerar eller ha referenser är välkommen att höra av sig. Citera
Recommended Posts