November 9, 201014 yr comment_98964 Nej och varenda liten sten som lossnar från däcken låter som den ska gå igenom plåten...
November 9, 201014 yr comment_98965 vore fint att få tag i innerskärmar till bak.. inge roligt när man vet att all snö slungas raka vägen in där..
November 9, 201014 yr comment_98969 det brukar smattra rätt så rejält i svansen av varenda liten singel sten.. och vatten o snö vill jag inte ens tänka på
November 9, 201014 yr comment_98980 Varför finns det inga innerskärmar bak? Ganska störande att höra smattret från div småstenar därbak.
November 10, 201014 yr comment_99017 byt avgassystem Det går jag i funderingar på. Men frågan kvarstår: Varför finns det inga innerskärmar bak från fabrik?
November 10, 201014 yr comment_99020 byt avgassystem Det går jag i funderingar på. Men frågan kvarstår: Varför finns det inga innerskärmar bak från fabrik?Därför att bilarna inte tillverkas efter våra kassa vägar. (Inte ens en tysk vet vad en grusväg är för något).
November 10, 201014 yr comment_99031 byt avgassystem Det går jag i funderingar på. Men frågan kvarstår: Varför finns det inga innerskärmar bak från fabrik?Därför att bilarna inte tillverkas efter våra kassa vägar. (Inte ens en tysk vet vad en grusväg är för något).Precis, grusvägar är för fattiga lantisar (som mig själv).
November 11, 201014 yr comment_99038 då undrar jag också varför det finns skärmar fram om vägarna over there är så mye bättre
November 11, 201014 yr comment_99048 Det verkar inte logiskt att ha innerskrämar fram men inga bak. Funderar på att lägga dit underredsmassa i bakre hjulhusen pga grus-smattret och rostskydda.
November 11, 201014 yr comment_99055 byt avgassystem Det går jag i funderingar på. Men frågan kvarstår: Varför finns det inga innerskärmar bak från fabrik?Därför att bilarna inte tillverkas efter våra kassa vägar. (Inte ens en tysk vet vad en grusväg är för något).Bifogar föjande bilder, no comments.Mvh Lope
November 11, 201014 yr comment_99056 Grusvägar finns inte i USA, va? De bilderna säger allt. Snygga bilder förresten, Lope.
November 11, 201014 yr comment_99060 de där bilderna är säkert photoshoppade för de finns ju inge grus over there
November 11, 201014 yr comment_99062 de där bilderna är säkert photoshoppade för de finns ju inge grus over there Men sand har de minsann gott om.
November 11, 201014 yr comment_99067 då undrar jag också varför det finns skärmar fram om vägarna over there är så mye bättre Skulle det inte finnas innerskärmar fram så skulle stenar och dylikt buckla skärmarna innifrån ganska omgående då det är samma tjocklek som folie. Tycker däremot att det är värdelöst att de inte har rostskydd.
November 11, 201014 yr comment_99068 då undrar jag också varför det finns skärmar fram om vägarna over there är så mye bättre Skulle det inte finnas innerskärmar fram så skulle stenar och dylikt buckla skärmarna innifrån ganska omgående då det är samma tjocklek som folie. Tycker däremot att det är värdelöst att de inte har rostskydd.De är väl galvadeÄr ju ett bra sätt att undvika rost på