RoTe November 9, 2010 Report November 9, 2010 Nej och varenda liten sten som lossnar från däcken låter som den ska gå igenom plåten... Citera
ZanXoo November 9, 2010 Report November 9, 2010 vore fint att få tag i innerskärmar till bak.. inge roligt när man vet att all snö slungas raka vägen in där.. Citera
BUSET November 9, 2010 Report November 9, 2010 det brukar smattra rätt så rejält i svansen av varenda liten singel sten.. och vatten o snö vill jag inte ens tänka på Citera
Gtttggg November 9, 2010 Report November 9, 2010 Varför finns det inga innerskärmar bak? Ganska störande att höra smattret från div småstenar därbak. Citera
Gtttggg November 9, 2010 Report November 9, 2010 Vrid upp stereon!!Då hör man inte varann när man pratar i bilen. Citera
Gtttggg November 10, 2010 Report November 10, 2010 byt avgassystem Det går jag i funderingar på. Men frågan kvarstår: Varför finns det inga innerskärmar bak från fabrik? Citera
2fast4you November 10, 2010 Report November 10, 2010 byt avgassystem Det går jag i funderingar på. Men frågan kvarstår: Varför finns det inga innerskärmar bak från fabrik?Därför att bilarna inte tillverkas efter våra kassa vägar. (Inte ens en tysk vet vad en grusväg är för något). Citera
RoTe November 10, 2010 Report November 10, 2010 byt avgassystem Det går jag i funderingar på. Men frågan kvarstår: Varför finns det inga innerskärmar bak från fabrik?Därför att bilarna inte tillverkas efter våra kassa vägar. (Inte ens en tysk vet vad en grusväg är för något).Precis, grusvägar är för fattiga lantisar (som mig själv). Citera
Corvette November 11, 2010 Report November 11, 2010 då undrar jag också varför det finns skärmar fram om vägarna over there är så mye bättre Citera
Gtttggg November 11, 2010 Report November 11, 2010 Det verkar inte logiskt att ha innerskrämar fram men inga bak. Funderar på att lägga dit underredsmassa i bakre hjulhusen pga grus-smattret och rostskydda. Citera
lope November 11, 2010 Report November 11, 2010 byt avgassystem Det går jag i funderingar på. Men frågan kvarstår: Varför finns det inga innerskärmar bak från fabrik?Därför att bilarna inte tillverkas efter våra kassa vägar. (Inte ens en tysk vet vad en grusväg är för något).Bifogar föjande bilder, no comments.Mvh Lope Citera
Gtttggg November 11, 2010 Report November 11, 2010 Grusvägar finns inte i USA, va? De bilderna säger allt. Snygga bilder förresten, Lope. Citera
Corvette November 11, 2010 Report November 11, 2010 de där bilderna är säkert photoshoppade för de finns ju inge grus over there Citera
Gtttggg November 11, 2010 Report November 11, 2010 de där bilderna är säkert photoshoppade för de finns ju inge grus over there Men sand har de minsann gott om. Citera
2fast4you November 11, 2010 Report November 11, 2010 då undrar jag också varför det finns skärmar fram om vägarna over there är så mye bättre Skulle det inte finnas innerskärmar fram så skulle stenar och dylikt buckla skärmarna innifrån ganska omgående då det är samma tjocklek som folie. Tycker däremot att det är värdelöst att de inte har rostskydd. Citera
PerA November 11, 2010 Report November 11, 2010 då undrar jag också varför det finns skärmar fram om vägarna over there är så mye bättre Skulle det inte finnas innerskärmar fram så skulle stenar och dylikt buckla skärmarna innifrån ganska omgående då det är samma tjocklek som folie. Tycker däremot att det är värdelöst att de inte har rostskydd.De är väl galvadeÄr ju ett bra sätt att undvika rost på Citera
Recommended Posts