anders 66 December 3, 2010 Report December 3, 2010 Hej, är det någon som byggt om från 68 till 69:ans front? Det kan väl aldrig vara så enkelt som att byta skärmar front och huv så är det klart,eller?Tacksam för svar.Anders. Citera
CMC-49 December 3, 2010 Report December 3, 2010 det är 69-70 man brukar bygga om, 68 till 69 blir nog en del problem men inget är omöjlig t..sen tycker jag 68 är snyggare än 69an så varför bygga omm Citera
JH December 3, 2010 Report December 3, 2010 -68a till -69 Vad ska du använda för huv, grusplåt grill m.m. Jag tror inte måtten är riktig lika i bakkant på skärmarna mot dörrarna heller. Du blir nog tvungen att byta det mesta från torpeden och framåt. Det går nog men kräver en del modifieringar.Jag håller med CMC49, varför bygga om en -68a front, men du får ju göra som du vill. Citera
JohnB December 3, 2010 Report December 3, 2010 Hej, är det någon som byggt om från 68 till 69:ans front? Det kan väl aldrig vara så enkelt som att byta skärmar front och huv så är det klart,eller?Tacksam för svar.Anders.Den kombinasjonen har jag inte sett, men det fanns en 66 her i Norge med 67 front (Huv/grill/skjermer osv). Var "bolt on". Inga modifiseringer! Vet ej om 69 fronten passar på en 68 eller tvert om!JohnB Citera
anders 66 December 5, 2010 Author Report December 5, 2010 Tackar för svaren.. Varför bygga om? Tja, jag bygger i princip om hela bilen just,så varför inte en front med lite vassare utseende. Anders. Citera
Recommended Posts