H.Jensen December 21, 2010 Report December 21, 2010 TjenaTänkte köpa kickpaneler med högtalare i och montera i min 66:a coupe.Jag får då veta av en kompis att panelerna stoppar eller drastiskt försämrar ventilationen,far han med osanning eller är detta riktigt?.Detta är avgörande för mitt beslut om köp eller inte.m v h Henrik Citera
stangparts December 21, 2010 Report December 21, 2010 Hälsa Din kompis att detta är felaktigt.Kickpaneler med högtalare kan omöjligen stoppa ventilationen.Mvh,Eskil_________________________http://www.mustangdelar.se Citera
Ronnie S December 22, 2010 Report December 22, 2010 Jag håller med Eskil. En Mustang -66 har inte friskluftsintag genom kick-panelerna, så det kan knappast påverka ventilationen. Om det vore en bil med friskluftsintag i kick-panelerna (t ex en GM-bil) och man stoppade in högtalare där så vore det en helt annan sak. Citera
H.Jensen December 23, 2010 Author Report December 23, 2010 Ok då är det bara att shoppa loss tackar för hjälpen. Citera
coke89 January 3, 2011 Report January 3, 2011 det är möjligt att din vän tänker på kickpaneler till de senare mustangerna, t.ex 69-70 som har friskluft i panelerna. men även där så stämmer inte påståendet, högtalarna är nämligen monterade under öppningen. se bild: Citera
Recommended Posts