December 21, 201014 yr comment_99958 TjenaTänkte köpa kickpaneler med högtalare i och montera i min 66:a coupe.Jag får då veta av en kompis att panelerna stoppar eller drastiskt försämrar ventilationen,far han med osanning eller är detta riktigt?.Detta är avgörande för mitt beslut om köp eller inte.m v h Henrik
December 21, 201014 yr comment_99959 Hälsa Din kompis att detta är felaktigt.Kickpaneler med högtalare kan omöjligen stoppa ventilationen.Mvh,Eskil_________________________http://www.mustangdelar.se
December 22, 201014 yr comment_99971 Jag håller med Eskil. En Mustang -66 har inte friskluftsintag genom kick-panelerna, så det kan knappast påverka ventilationen. Om det vore en bil med friskluftsintag i kick-panelerna (t ex en GM-bil) och man stoppade in högtalare där så vore det en helt annan sak.
January 3, 201114 yr comment_100281 det är möjligt att din vän tänker på kickpaneler till de senare mustangerna, t.ex 69-70 som har friskluft i panelerna. men även där så stämmer inte påståendet, högtalarna är nämligen monterade under öppningen. se bild: