mickeymussestang December 30, 2010 Report December 30, 2010 Handen på hjärtat! Ska jag lägga pengar på ett cai med tune för att få mer effekt eller lägga pengarna på en semester i stället?. Mustang gt 2005 manuell låda. Citera
BHE December 30, 2010 Report December 30, 2010 ...byt ut ordet eller mot och...Men är det en fråga om prioritering så håller även jag på semester nu. Citera
BUSET December 30, 2010 Report December 30, 2010 eftersom jag spelar poker o tar en grogg så var det lite svårt att skriva men,det du får ut av en cai samt tune är visserligen trevligt men mot en semester....nja,då är saken biff! Citera
mike85 December 30, 2010 Report December 30, 2010 Cai nu!!! semester någon annan gång. Mitt val!! Citera
MOS January 1, 2011 Report January 1, 2011 Det finns bara en person som kan svara på den frågan och det är du själv./MOS Citera
ekeby January 2, 2011 Report January 2, 2011 så klart delar till din musse,,,,,,,,,,,,efter semestern så har du bara minnet kvar,,,,,men bilen finns alltid kvar och den kan du ha kul med hela tiden, och med den kan du ju köra på semester eller hur,,sen har du inte tid med semester när gräsklipparen väl är startad igen,, Citera
mickeymussestang January 7, 2011 Author Report January 7, 2011 Japp!! Det blir både och. Min snåle chef ger mej säkert bra lönelyft i år så där blir råd till båda alternativen . Citera
Check January 19, 2011 Report January 19, 2011 Trevligt att det blir båda delarna, det verkar som om det blir det för min del också ! :-) Citera
Check January 20, 2011 Report January 20, 2011 Tror nog att jag köper tunern då jag är i Californien, då slipper man ju frakt och moms. Citera
Recommended Posts