Jump to content

Premiär för ny Dragracingbana med internationella tävlingar.....


Guest my little pony

Recommended Posts

Så, nu finns ett gäng bilder uppe. Det svåraste med att sitta en hel dag och fota är att det blir svårt att välja ut efteråt...

Mitt pixbox-album

Kan bara hålla med, tar en stund att välja och sen sortera... Fick 380 bilder av svågern Laze som var med i lördags och ett gäng av MOS och så tog jag runt 100 själv. Har nu sorterat och valt ut och lagt upp ca.130 av dom i CMC Uppsalas bildgalleri :)

Direktlänk: här

/M

Link to comment
Share on other sites

Kan bara hålla med, tar en stund att välja och sen sortera... Fick 380 bilder av svågern Laze som var med i lördags och ett gäng av MOS och så tog jag runt 100 själv. Har nu sorterat och valt ut och lagt upp ca.130 av dom i CMC Uppsalas bildgalleri :)

Direktlänk: här

/M

Snablarns kör ni träffarna på udda veckor iår, då jobbar jag ju alltid :/

//Danne

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest my little pony

Nu pågår EM del tävlingen för fullt......kolla in på tierpsarena hemsida för info......finns fler hemsidor o kolla på typ nitroz....mm

nån som har eller ska dit o kan förmedla resultat.....eller info....

Kanske ska jag dit i morgon beror på vädret.....

MVh "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
Guest my little pony

Kan bara säga att det är ett mäktig kalender Tierp har till iår 2012....det är bara o åka o kolla på det mesta.....till o med finbil åker in på finbilsparkering på de flesta arregemang.....det är ju bra så kan man ta mussen med sig ......o man behöver ju inte stå vid nån sorts klubbparkering heller...kan stå med sina vänner som åker andra bilar de är sjysst..

Bara o grattulera att de fick ett fint miljöpris också.....

Väl mött på Tierp Arena för fina tävlingar år 2012......

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest my little pony

Ja de e kul o se att det rör på sig på banan .....nytt för iår är ju att TTA serien kommer o kör på den nya banan som byggs...och det kommer att gå in i mellan läktarna för att vända o ut igen...det måste ju ses ...

MVh "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...