February 9, 201114 yr comment_101661 Hej !fönsterhissen höger dörr på min ht 66 bråkar så jag skruvade bort den och efter mycket svärande fick jag bort den, hade ett litet helv.... innan jag fick hissen förbi främre list till rutan (fick bruka våld).Hittade oxå felet, lagringen i axeln till veven var bara smulor.Jag har beställt en ny som jag nu bävar för att sätta dit igen. ska det vara lika besvärligt som demonteringenbehöver jag förmodligen en hel burk valium.Gissar att jag gör fel så nu tänkte jag höra om någon har några finurliga tips.(har beställt en massa andra grejor oxå vill ju vara fin till High Chaparral)mvh Henrik
February 9, 201114 yr comment_101666 hejhär har du en bra länkhttp://averagejoerestoration.com/how-to/how-to-replace-a-classic-mustang-window-regulator/lycka tillmvh björn
February 9, 201114 yr Author comment_101667 Länken var jättebra men fel årsmodell min hiss ser inte likadan ut.
February 10, 201114 yr Author comment_101682 Tackar så mycket 200var lite mer vaken idag och hittade min fönsterhiss på länkenmvh Henrik