Gtttggg March 8, 2011 Report March 8, 2011 Det är väl ingen som har undgått nyheterna om att bensinpriset går upp så vad gör ni? Kommer ni köra med era rariteter precis som tidigare säsonger eller skära ner på antalet utflykter till div bilträffar? För min del kommer jag köra som tidigare. Citera
Artur March 8, 2011 Report March 8, 2011 I he---te heller att jag ska dra ner. Man är ju inte en skattesmitare:) Citera
JohanT5 March 8, 2011 Report March 8, 2011 Det sista man drar ner på är soppan.Allt annat kan man vara utan. Citera
cmc1125 March 8, 2011 Report March 8, 2011 Man prioriterar... äter mindre.. går ner i vikt.. bilen går billigare. (lägre dödvikt att släpa på ) vilken tur att bensinen går upp när man tänker på det... man lever hälsosammare... Citera
Daniel Linde March 8, 2011 Report March 8, 2011 Slutat röka 2 månader nu.Fast iof äter jag mycket mera.Men det blir nog några ören mer över. Citera
Guest my little pony March 9, 2011 Report March 9, 2011 Vadå gott upp?? tankar alltid för en hundring......alltså ingen skillnad....MVH "my little pony" Citera
Gtttggg March 9, 2011 Author Report March 9, 2011 Gött att alla tänker köra vidare. Några fler som vill kommentera? Citera
Magnus Widell March 11, 2011 Report March 11, 2011 F-n 2 hästar i en hummer. Inget vinkel 8:a muller där inte. Bara att se upp för hästkulorna som rullar ut under där bak. Kan ju ge lite problem med traction.Magnus Citera
Recommended Posts