Andersdal March 24, 2011 Report March 24, 2011 Ska bättringslacka min H/T -69:a och lackkillen tyckte att det falska luftintaget på sidan mellan dörr och bakhjul skulle plockas bort. Hur gör man det enklast? Peta bort krom historian och sedan lossa den andra delen från insidan? Plocka bort sidopanelen i baksätet? Citera
nafets March 24, 2011 Report March 24, 2011 Det sistnämda rätt. plocka bort panelen vid baksätet så kommer du åt skruvarna till det fejkade luftintaget.MvhStefan Citera
Andersdal March 24, 2011 Author Report March 24, 2011 Tack, men plasthistorian måste ju lackas oxå och då skulle väl kromet vara borta? Citera
nafets March 24, 2011 Report March 24, 2011 Nu ar det väldigt längesen jag hade loss om där, så jag minns inte om listerna gick att demontera. Förmodligen inte skruvade eftersom jag behöll luftintagen medan bilen blev omlackad. Jag maskade listerna noga och lackade hela plattan själv Citera
JohanT5 March 25, 2011 Report March 25, 2011 Om du tar bort "luftintagen" så ser du hur kromlisten sitter fast.Den är tyvärr "nitad" och går inte att ta bort utan att förstöra den. Citera
Recommended Posts