hs01jowe April 8, 2011 Report April 8, 2011 Som rubriken lyder.. Har kollat runt i Uppsala men vågar inte lämna ifrån mig pärlan om jag inte har förtroende hos firman.. Skadan: Citera
Guest my little pony April 8, 2011 Report April 8, 2011 Hej...jag kan rekommendera Tillbergs Lack i Upplands Väsby....men du kanske tycker det är för långt dit??? Men jag lackade mina musse delar där efter rekomenditationer ifrån Peter på Grufmans...De tar de flesta försäkringsbolag...jag t.o.m lämnade in min dotters bil den blev perfekt...jag såg där då att de höll på o lacka en corvette samtidigt..mkt duktiga o snabba...men beställ tid o visa upp bilen för ekka som ägaren kallas......lycka till...MVH "my little pony" Citera
hs01jowe April 8, 2011 Author Report April 8, 2011 Hej...jag kan rekommendera Tillbergs Lack i Upplands Väsby....men du kanske tycker det är för långt dit??? Men jag lackade mina musse delar där efter rekomenditationer ifrån Peter på Grufmans...De tar de flesta försäkringsbolag...jag t.o.m lämnade in min dotters bil den blev perfekt...jag såg där då att de höll på o lacka en corvette samtidigt..mkt duktiga o snabba...men beställ tid o visa upp bilen för ekka som ägaren kallas......lycka till...MVH "my little pony"Tack för tipset! Verkar helt klart vettigast hittills. Åker dit på måndag tror jag Citera
Daniel Linde April 8, 2011 Report April 8, 2011 Jag vet att Robert T har en lackerare du inte ska lämna till i Uppsala trakten iaf. Han kanske ser detta och berättar för dig vem det gäller.Tråkigt att du behöver söka reda på en hoppas det löser sig.Du som ny ägare i Uppsala regionen, glöm inte bort de träffar din lokalagren anordnar lite titt som tätt // Danne Citera
RoTe April 10, 2011 Report April 10, 2011 Här kan mina erfarenheter av Uppsala Billackering läsas: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=2333840 Citera
uffeg April 10, 2011 Report April 10, 2011 Lider med dig. Vi hade bara haft vår bil ett litet tag när ett FYLLSVIN missa bromsen inne på en parkering och spräckte bakstammen !Jag är fortfarande arg för det 5 år senare.... Hoppas det löser sig för dig... Citera
Recommended Posts