Jump to content

Påkörd första veckan i Mustangen, söker duktig lack/plåt verkstad.


hs01jowe

Recommended Posts

Guest my little pony

Hej...jag kan rekommendera Tillbergs Lack i Upplands Väsby....men du kanske tycker det är för långt dit??? Men jag lackade mina musse delar där efter rekomenditationer ifrån Peter på Grufmans...De tar de flesta försäkringsbolag...jag t.o.m lämnade in min dotters bil den blev perfekt...jag såg där då att de höll på o lacka en corvette samtidigt..mkt duktiga o snabba...men beställ tid o visa upp bilen för ekka som ägaren kallas......lycka till...

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Hej...jag kan rekommendera Tillbergs Lack i Upplands Väsby....men du kanske tycker det är för långt dit??? Men jag lackade mina musse delar där efter rekomenditationer ifrån Peter på Grufmans...De tar de flesta försäkringsbolag...jag t.o.m lämnade in min dotters bil den blev perfekt...jag såg där då att de höll på o lacka en corvette samtidigt..mkt duktiga o snabba...men beställ tid o visa upp bilen för ekka som ägaren kallas......lycka till...

MVH "my little pony"

Tack för tipset! Verkar helt klart vettigast hittills. Åker dit på måndag tror jag :D

Link to comment
Share on other sites

Jag vet att Robert T har en lackerare du inte ska lämna till i Uppsala trakten iaf. Han kanske ser detta och berättar för dig vem det gäller.

Tråkigt att du behöver söka reda på en hoppas det löser sig.

Du som ny ägare i Uppsala regionen, glöm inte bort de träffar din lokalagren anordnar lite titt som tätt :)

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Lider med dig. Vi hade bara haft vår bil ett litet tag när ett FYLLSVIN missa bromsen inne på en parkering och spräckte bakstammen !

Jag är fortfarande arg för det 5 år senare.... Hoppas det löser sig för dig...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...