MaddeMagnus May 13, 2011 Report Share May 13, 2011 När jag skulle klä passagerarstolens ryggstöd idag, jag tror det är årsmodell 71, så hittade jag sammanlänkat med spärrmekanismen en rolig grej: Uploaded with ImageShack.ussom hade en sån här kontakt:Uploaded with ImageShack.usVad gör den för nytta? Var det något option, eller var det standard? Fanns det bara på passagerarstolen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrej CMC 1896 May 13, 2011 Report Share May 13, 2011 Hej!Det är den soleniod som används för automatisk frigöring av ryggstödsspärren när dörren öppnas. Jag tror att det ingick i en option som heter convenience group. Min 72:a har den på bägge stolarna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaddeMagnus May 13, 2011 Author Report Share May 13, 2011 ok! kul grej, men nån måtta får ju finnas på hur "convenient" man är! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts